گرامیداشت روز درختکاری در کشت و صنعت امام خمینی(ره)

به گزارش سفیرشوشتر ، روز شنبه ۱۵ اسفند با حضور مدیرعامل و جمعی از کارکنان شرکت کشت و صنعت امام خمینی(ره) با کاشت نهال، مراسم گرامیداشت روز درختکاری برگزار گردید.

مدیر عامل کشت و صنعت امام خمینی(ره)، پس از کاشت یک نهال با بیان اینکه درخت نماد آبادانی و شاخص سبزی و خرمی و مظهر زندگی می باشد اظهارداشتند : که با توجه به اثرات مفید زیست محیطی و پالایش هوا توسط درختان و با توجه به هجوم مستمر ریزگردها، بایستی نسبت به توسعه فضای سبز بیش از پیش همت نمود و این کشت و صنعت بر اساس نامه استاندار محترم، توسعه درختان مثمر خرما و مرکبات که با آب و هوای منطقه سازگاری دارند را در برنامه خود قرار داده است که در مرحله اول این طرح با کاشت ۲۴ هکتار آغاز گردید.

ناصر مجدی افزود :  فضای سبز موجود حدود ۱۰۰ هکتار می باشد که شامل درختان مثمر، غیر مثمر و چمن می باشد وحدود ۱۳۰۰۰۰ اصله درخت و ۵ هکتار چمن را شامل می شود.

وی ادامه داد : روز درختکاری بهانه‌ای است برای اینکه ما به محیط زیست احترام گذشته و آنرا احیاء نمائیم و وظیفه همه ما می باشد که در حفظ و حراست از منابع طبیعی موجود و همچنین توسعه پایدار و گسترش این نعمت الهی، به عنوان یک وظیفه دینی و ملی کوشا باشیم. امید است که با تلاش در این جهت حتی با کاشتن یک نهال کوچک، منطقه ای زیبا و آباد را برای خویش مهیا کنیم که یقیناً کاری پسندیده می باشد .

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=8038

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: