نمیخواهم پس از مرگم آخرین اثرم را مردم بشنوند

وی افزود : بنا به آشنایی که از قبل با مدیراجرایی شرکت ترنج موزیک داشته ام قرار دادی بین ما منعقد نشد وقرار شد شرکت فرهنگی هنری ترنج هزینه ی مجوز وتکثیر لوح فشرده را که در آن زمان سال ۹۰ بود پرداخت کند و اینجانب هزینه ضبط و استودیو را تقبل کنم من هم مخالفتی نکردم .

مراد کیان پور اشاره کرد : اما پس از اتمام کار ضبط مدیر شرکت فرهنگی هنری ترنج موزیک از من طلب پول مجوز را کرد و گفت پس از دریافت پول اثر را توزیع میکنم ، که من در آن مقطع توانایی پرداخت آن پول را نداشتم  .

مراد کیان پور ادامه داد : شرکت های فرهنگی سالانه جهت لغو نشدن مجوزشان میبایست سالی یک اثر منتشر کنند آن سال (۱۳۹۰) قرار شد شرکت فرهنگی هنری ترنج اثر من را جهت لغو نشدن مجوز منتشر کند که من از این موضوع بی اطلاع بودم  .

این فعال فرهنگی هنری بیان کرد : اثر او روزا یادس بخیر به شماره ثبت ۱۳۹۸۲و  در کتابخانه ملی کشور در سال ۹۰ به ثبت رسید اما منتشر نشد ، حال از مسولین استانی عاجزانه تقاضا دارم مشکل پخش و توزیع این اثر هنری فرهنگی را حل کنند و نگذارند پس از مرگم این اثر پحش شود ، نمیخواهم همانند استاد مسعود بختیاری پس از مرگم اثرم منتشر شود ، میخواهم عکس العمل مردم را در زمان گوش کرد اثر خودم ببینم .

سعی کردم تا الان از راه دوستی موضوع را حل کنم و برای همین راه دادگاه و شکایت را پیش نگرفتم .

برای ضبط مجدد این اثر تمام تلاشم را به کار گرفتم و آرزویم این است که در صورت حل شدن و توزیع آخرین اثرم ” او روزا یادس بخیر ” خاطرات قدیمی پدران و مادران زنده و خاطرات قدیمی در ذهن جوانان به یادگار بماند .

از مسئولین فرهنگی هنری استان خوزستان عاجزانه تقاضای همکاری در جهت پخش و توزیع آخرین اثرم را دارم.

*سفیر شوشتر : در زیر  مصاحبه مدیراجرایی شرکت ترنج موزیک در سال ۹۰ با خبرگزاری ایسنا مشاهده میکنید که در این مصاحبه مدیراجرایی این شرکت خود را متعهد به پرداخت تمام هزینه ها متعهد دانسته است .

کرم‌علی دینارونی، مدیر اجرایی شرکت تورنج موزیک، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در خوزستان گفت: کاست «او روزا یادت بخیر ( خاطرات کشف الگلا)» با خوانندگی مراد کیان‌پور  در استودیو نخل طلایی اهواز پوریا ضبط شده است.

وی افزود: مدیر عامل شرکت تورنج موزیک منیژه دینارونی و کارهای میکس، مونتاژ و تدوین  این کاست بر عهده خودم است. همچنین طراحی و چاپ لیبل و جعبه را محمد دینارونی انجام داده است.

مدیر اجرایی شرکت تورنج موزیک اظهار کرد: کاست «او روزا یادت بخیر (خاطرات کشف الگلا)» نخستین کار مراد کیان‌پور است و تمام هزینه آن را شرکت تورنج موزیک و استودیو نخل طلایی اهواز پوریا تقبل کرده‌اند. تمام قطعه‌های این کاست به گویش بختیاری است .

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=8062

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: