از بستن خیابان و استفاده از امکانات دولتی تا تجمع کارگران در سخنرانی گیلانی/آیا وعده های داده شده به مردم محقق می شود؟! + تصاویر

از بستن خیابان و استفاده از امکانات دولتی تا تجمع کارگران در سخنرانی گیلانی/آیا وعده های داده شده به مردم محقق می شود؟! + تصاویر

به گزارش سفیر شوشتر ، این نشست عمومی در حالی برگزار شد که نیروهای انتظامات دفتر نهاد نمایندگی مجلس از ساعتها قبل از برگزاری مراسم ، راههای ارتباطی به خیابان شورای شهر شوشتر که محل برگزاری این مراسم بود را بر روی شهروندان و خودروهای عبوری بستند که این امر باعث اعتراض شدید برخی از شهروندان

به گزارش سفیر شوشتر ، این نشست عمومی در حالی برگزار شد که نیروهای انتظامات دفتر نهاد نمایندگی مجلس از ساعتها قبل از برگزاری مراسم ، راههای ارتباطی به خیابان شورای شهر شوشتر که محل برگزاری این مراسم بود را بر روی شهروندان و خودروهای عبوری بستند که این امر باعث اعتراض شدید برخی از شهروندان و رانندگان عبوری شده بود .

۶ ۷

 

 

 

 

 

 

 

نکته جالب توجه این بود برای بستن خیابان شورای شهر شوشتر از نوارهای شرکت گاز که بر روی آن نوشته شده بود ” خطر لوله گاز ” استفاده نموده بودند .

سهراب گیلانی که همیشه به مردم گفته بود مراقب استفاده از بیت المال باشید اما در مراسم خود ، همانگونه که در تصاویر اختصاصی سایت خبری پیک شوشتر منتشر شده است ، بسیاری از امکانات دولتی در محل مراسم قابل مشاهده بود .

نکته تاسف بار در استفاده از اموال بیت المال برای برگزاری این مراسم این بود که سهراب گیلانی از تریبونی سخنرانی می نمود که بر روی آن نوشته شده بود ” اداره اوقاف و امور خیریه شوشتر ” . یعنی استفاده از امکانات دولتی برای برگزاری نشست عمومی و سخنرانی خود برای ارائه گزارش به مردم .

۵

سهراب گیلانی در اولین سخنرانی و نشست عمومی خود با مردم شوشتر گفت: شهرستان شوشتر از عقب ماندگیهای زیادی برخوردار است و بیکاری در شوشتر موج می زند .

وی افزود: ما تا دو سال دیگر برای چهار هزار نفر اشتغال زایی ایجاد می کنیم و برای بیکاری برنامه داریم .

سهراب گیلانی مدیریت فعلی اداره آموزش و پرورش شوشتر را هم از انتقاد خود بی نصیب نگذاشت و گفت: به ما گزارش دادند که ۱۵۰ نفر قرار بود در آموزش و پرورش این شهرستان استخدام بشوند ولی حالا گزارش می رسد که ۲۰۰ نفر هم از نیروهای این اداره می خواهند منتقل بشوند .

وی از مدیریت فعلی شرکت کشت و صنعت کارون هم شدیدا انتقاد نمود و گفت: چرا شرکت کشت و صنعت کارون این همه بدهی دارد و چرا نباید زمینهای این شرکت در اختیار جوانان برای اشتغال قرار بگیرد؟

نماینده مجلس شوشتر و گُتوند در مجلس افزود: ما شرکت کشت و صنعت کارون را قبول نداریم . ما مجتمع کشت و صنعت کارون را می خواهیم .

۳

سهراب گیلانی در ادامه سخنرانی خود گفت: تا سال ۹۶ نه تنها دیگر هیچ بیماری از شوشتر خارج نمی شود بلکه از شهرهای دیگر هم برای درمان به شوشتر خواهند آمد و من این قول را می دهم .

وی گفت : در همین امسال برای ۲۰۰ نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد اشتغال ایجاد می شود .

نماینده مردم شوشتر و گُتوند خاطرنشان کرد: مهمترین شعار من اشتغال و رفع بیکاری است .

نماینده مردم شوشتر و گُتوند در مجلس در پاسخ به پرسش خبرنگار پیک شوشتر که آیا این سخنرانی در این مکان دارای مجوز قانونی است گفت: همه مسئولان خودشان در مراسم حضور دارند .

خبرنگار پیک شوشتر پرسید که آیا حضور مسئولان در مراسم به منزله صدور مجوز قانونی است؟

سهراب گیلانی : پاسخ نداد .

سهراب گیلانی در پایان سخنرانی خود در حالی از عملکرد سه ماه گذشته خود دفاع کرد که از آمار بالای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که به گفته خود نشان از افزایش فقر در شوشتر می باشد و برخی از شهروندانی که در شوشتر شبها از فقر و بیکاری شبها گرسنه سر بر بالین می گذارند سخنی به میان نیاورد و نگفت که آیا می تواند در جایگاه نمایندگی مجلس پاسخگوی خانواده های بیکاران و گرسنگان در شهرستان شوشتر باشد؟

سهراب گیلانی که وظیفه پاسخگویی به مردم را دارد حتی هیچ اشاره ایی به بیش از چهار هزار خانوار مسکن مهر شوشتر که از امکانات گاز ، روشنایی معابر ، آسفالت و غیره در رنج و عذاب می باشند سخنی به میان نیاورد .

۱

سهراب گیلانی حتی صدای کارگران فضای سبز شهرداری شوشتر ، کارگران راه آهن ، کارگران اداره مخابرات شوشتر و دیگر کارگرانی را که از حقوق عقب افتاده چند ماهه ، تاخیر چند ماهه در پرداخت حق بیمه ، عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و عدم قرارداد مستقیم با شرکت یا اداره متبوع خود برخوردار نیستند را نشنید و صدای این کارگران زحمتکش در بین صدای سخنرانی خود گم شد و سهراب گیلانی اشکها و غصه های این کارگران را در این مراسم ندید که ناامیدانه از شعارهای نماینده مجلس ، باز هم باید به منزل برمی گشتند و به قول خودِ این کارگران ، گفتند نمی دانیم به زن و بچه های خود چه بگوییم . این کارگران می گفتند من نتوانستم هزینه ثبت نام و پول خرید کیف و کفش بچه های خود را برای رفتن به مدرسه تهیه نمایم . کارگر دیگری در این مراسم گفت من نتوانستم هزینه درمان همسرم را تامین کنم . یکی دیگر از کارگران حاضر در این مراسم گفت این سخنرانی سهراب گیلانی برای ما کارگران که از مشکلات پرداخت حقوق و بیمه و قرارداد کاری برخورداریم چه سودی دارد ؟۸ ۹

 

 

 

 

 

 

 

حال باید این مردم و کارگران سه ماه دیگر صبر کنند و منتظر بمانند تا باز هم سهراب گیلانی گزارش عملکرد خود را به مردم بدهد ./

 

گزارش : مصطفی فتحی زاده – خبرنگار پیک شوشتر

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بهروز دوشنبه , ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

نماینده قبلی خو جرات نداشت با مردم جلسه بزار از ترس خشم مردم بخاطر نداشتن هیچ عملکردی حالا که گیلانی محبوب با این همه عملکرد در ۳ ماه اول با مردمش صحبت می کنه و با این استقلال وحشتناک پاک و مثبت مواجه شده برخی ورشکستگان و شکست خوردگان قبلی کاسه داغتر از آش شدن خودتون رو ببینید هر ۳ ماه یکبار همین وضع در منطقه هست از حالت متن واسه ۳ ماه دیگه آمادهکنید میدونم ترسو هستی این متن رو نمیزاری

علی جمعه , ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴

دمت گرم

انتخاب سردبیر