کد خبر : 4800
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آبان 1393 - 10:57
1,013 views

جاده هفتکل نفت سفید به شوشتر نا ایمن و فاقد استاندارد است/+تصاویر

جاده هفتکل نفت سفید به شوشتر نا ایمن و فاقد استاندارد است/+تصاویر

جاده هفتکل نفت سفید به شوشتر نا ایمن و فاقد استاندارد است. به گزارش سفیر شوشتر، روح الله خدادادی دهیار نفت سفید در مصاحبه با سایت خبرگزاری ندای هفتکل در مورد جاده ارتباطی نفت سفید به هفتکل می گوید: مسیر هفتکل ، نفت سفید به شوشتر به عنوان تنها مسیر متصل کننده شمال غرب استان خوزستان به

جاده هفتکل نفت سفید به شوشتر نا ایمن و فاقد استاندارد است.

به گزارش سفیر شوشتر، روح الله خدادادی دهیار نفت سفید در مصاحبه با سایت خبرگزاری ندای هفتکل در مورد جاده ارتباطی نفت سفید به هفتکل می گوید: مسیر هفتکل ، نفت سفید به شوشتر به عنوان تنها مسیر متصل کننده شمال غرب استان خوزستان به شمال شرق استان می باشد.

 ایشان در ادامه ابراز داشت:از مسیر این جاده مواد معدنی سلیس از منطقه هفت تپه و شوش و سنگ آهن از منطقه شازند اراک به عنوان خوراک تکمیلی برای تولید سیمان به شرکت سیمان خوزستان هفتکل به صورت شبانه روزی ارسال می شود.

خدادادی بیان کرد:متأسفانه این مسیر مواصلاتی مهم فاقد استاندارد های لازم برای تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین می باشد.

وی بیان داشت: تقریبأ از سال ۸۴ وزارت نفت برای بازسازی این جاده که به عنوان پروژه دسترسی شرکت نفت به چاه های نفتی منطقه نفت سفید تعریف شده بود ، کار خود را  برای ترمیم، اصلاح و روکش آسفالت  شروع کرد.

ایشان ادامه داد:  از سه راهی چمن لاله تا نفت سفید را شرکت نفت در فاز اول با آسفالت دوباره بر روی همان مسیر قدیمی به پایان رسانید، در فاز دوم پروِژه که از روستای اسلام آباد هفتکل تا سه راهی شوشتر بود، را در زمستان ۸۹ به صورت غیر اصولی به طوری که هم اکنون  اکثر قسمت های جاده نشست کرده شرکت نفت آسفالت کرد، و مابقی این میسر مواصلاتی را که تقریبأ ۳ کلیومتر می باشد به حال خود رها کرده ، که ما از این وضعیت بسیار گله مند هستیم.

دهیار نفت سفید ابراز داشت: هم اکنون که با شما صحبت می کنم اکثر قسمت های این جاده ارتباطی نشست کرده، تعدادی از پل ها حصار کناری آنها تخریب شده ، بسیاری از پیچ های جاده اصلاح نشده ، و از همه مهمتر ۳ کیلومتر باقیمانده به حال خود رها شده است.

ایشان ادامه داد: جای سوال دارد که چرا شرکت نفت به تعهد خود برای بازسازی و اصلاح این مسیر مواصلاتی عمل نکرده و چرا وزارت راه و شهرسازی که به عنوان یکی از سازمان های زیربط  می باشد، برای ترمیم این جاده مشارکت نمی کند، هر چند به نظر بنده برای آسفالت و ترمیم جاده های هفتکل و نفت سفید باید شرکت سیمان خوزستان هفتکل همکاری کند.

وی گفت:من خودم بارها شاهد حوادث دلخراشی در این جاده ارتباطی بودم  که دلیل اصلی آن، غیر استاندارد بودن جاده نفت سفید گزارش شده است.

دهیار نفت سفید در پایان گفت: جاده نفت سفید به هفتکل نا ایمن و فاقد استاندارد های لازم است، خواهش می کنم به خاطر جان مردم به وضعیت این جاده رسیدگی کنید.

07499851892585883804 12285323327975972537 32388131412361340488

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر