کد خبر : 2086
تاریخ انتشار : جمعه 5 اردیبهشت 1393 - 23:42
571 views

نظری:ما را با گهر مقایسه نکنید/تیمی محکم‌تر از نفت‌تهران می‌بندیم

نظری:ما را با گهر مقایسه نکنید/تیمی محکم‌تر از نفت‌تهران می‌بندیم

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب می‌گوید برای سال آینده تیمی در حد لیگ برتر می‌بندیم تا در جایگاه مناسبی قرار بگیریم. به گزارش سفیر شوشتر، تیم نفت مسجدسلیمان پس از سه سال حضور در لیگ دسته یک کشور، امسال توانست لیگ برتری شود و به عنوان سومین نماینده استان پا به میدان لیگ برتر

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب می‌گوید برای سال آینده تیمی در حد لیگ برتر می‌بندیم تا در جایگاه مناسبی قرار بگیریم.

به گزارش سفیر شوشتر، تیم نفت مسجدسلیمان پس از سه سال حضور در لیگ دسته یک کشور، امسال توانست لیگ برتری شود و به عنوان سومین نماینده استان پا به میدان لیگ برتر بگذارد. محمد نظری درباره موضوعاتی از جمله دیدار پایانی این تیم برابر آلومینیوم هرمزگان، پاداش به اعضای تیم، برنامه‌های سال آینده و هواداران به صحبت پرداخت.

 
** در ابتدا از دیدار پایانی و حساس تیم‌تان برابر آلومینیوم بگویید.

بازی سختی بود، چرا که حریف در میانه های جدول و در شرف سقوط بود و برای کسب سه امتیاز می‌جنگید. خدا را شکر با برنامه‌ریزی کادرفنی تیم و پشتیبانی‌ای که از تیم شد، توانستیم با یگ گل پیروز شویم و برد شیرینی را به مردم خوزستان تقدیم کنیم. ما توانستیم پیروزمندانه به لیگ برتر صعود کنیم.


** باتوجه به لیگ برتری شدن نفت، پاداشی هم برای اعضای تیم در نظر گرفته‌اید؟

باتوجه به این که ما یک سازمان دولتی هستیم در اسرع وقت در این زمینه جلسه ای خواهیم داشت و درصدی را به تناسب ارزش بازیکنان برای آن ها به عنوان پاداش در نظر می گیریم. البته در این خصوص هم باید اعضای هیات مدیره نظر دهند و تصویب شود.


** قبل از این که صعود تیم در دیدار پایانی مسجل شود، بحث کسر امتیاز و عدم حضور تیم در لیگ برتر در صورت صعود، به دلیل نبود امکانات مناسب در مسجدسلیمان مطرح شد، در این خصوص بیشتر توضیح می‌دهید؟

اکنون کسر یک امتیاز دیگر برای ما باتوجه به سه امتیازی که در دیدار آخرمان کسب کردیم، موضوعیت ندارد و ما دیگر به آن یک امتیاز نیازی نداریم. امتیاز دیگر تیم ها هم به ما نمی رسد و ما مقتدرانه صعود کردیم. در رابطه با این موضوع که ما شرایط لازم برای شرکت در لیگ برتر را نداریم هم باید بگویم که این اصلا بحث اشتباهی بود که مطرح شد، چرا که اگر ما و یا تیم های دیگر شرایط لازم را نداریم، باید به این موضوع فکر می‌کردند که چرا این تیم ها را به لیگ یک راه دادند. به نظرم باشگاه ما با خیلی از باشگاه های دیگر که در لیگ یک حضور دارند، واقعا قابل مقایسه نیست، چرا که ما زمین و امکانات داریم و به موقع هم پول بازیکنان مان را پرداخت کرده ایم. در هر صورت این موضوع از ابتدا هم به اشتباه مطرح شد.

چند روز پیش هم که دیدار فولاد و استقلال تهران در اهواز برگزار شد و تاج به این جا آمده بود با او صحبت کردم و قرار شد گروهی از AFC و فدراسیون به مسجدسلیمان اعزام شوند و اشکالات را برای ما طرح کنند و ما زمان‌بندی شده، این اشکالات را برطرف می‌کنیم. به هر حال ما شرایط لازم را داریم و کفاشیان و تاج هم کاملا با ما موافق هستند و هیچ مشکلی هم وجود ندارد و انشاالله بازی های ما در مسجدسلیمان برگزار می شود.

** برای فصل آینده چه برنامه‌هایی دارید؟

با هیات مدیره در خصوص برنامه‌هایمان جلسات مقدماتی‌ای داشته ایم و هفته آینده هم جلسه ای خواهیم داشت و برنامه های تیم لیگ برتری مان را تشریح می کنیم و سپس این برنامه ها را اعلام خواهیم کرد.


** آیا تیمی در حد لیگ برتر خواهید بست؟

بله، صد درصد تیمی را می بندیم که در حد لیگ برتر باشد. ما را به اشتباه با گهر دورود مقایسه می کنند در حالی که باید ما را با نفت تهران مقایسه کنند. ما نفتی هستیم و در نفت پیشکسوت هستیم. انشاالله تیم مان را از نفت تهران هم محکم‌تر خواهیم بست.


** صحبت هایی هم در خصوص واگذاری امتیاز نفت مسجدسلیمان به نفت آبادان شنیده شده، این موضوع صحت دارد؟

این بحث اصلا موضوعیت ندارد و اگر هم صحبتی بوده شاید از طرف افراد دیگری مطرح شده و از سمت ما نبوده است و شاید هم زمانی که نفت آبادان یا افراد دیگر شنیده اند که گفته شده ما شرایط لازم را برای شرکت در لیگ برتر نداریم، گفته باشند که ما امتیاز مسجدسلیمان را می خریم. در هر صورت این موضوع صحت ندارد و نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر شرکت می کند و تیم آن مانند نفت تهران بسته خواهد شد. ما نفتی هستیم و تیم مان هم مانند نفتی ها بسته می شود. ما استحقاق حضور در لیگ برتر را داشتیم و سال گذشته هم تا پلی آف آمدیم ولی لیگ برتری نشدیم اما آن حضور مقدمه‌ای بود تا امسال لیگ برتری شویم.


** پیامتان به هواداران که امسال تیم تان را بسیار حمایت کردند، چیست؟

هواداران یار دوازدهم و محور اصلی ما بودند. ما کانون هواداران بسیار خوبی داریم که از دل و جان مایه می‌گذارند و تیم را حمایت می کنند. در دیدار روز گذشته هم هواداران مان به بندرعباس آمدند و از تیم حمایت کردند.


** و صحبت پایانی

از رسانه های استان تشکر می کنم که از ما حمایت کردند تا ما توانستیم به درستی کارمان را انجام دهیم. طی روز های آینده نیز برنامه های مان را ارایه می دهیم تا بتوانیم تیم را هدایت کنیم و در جایگاه مناسب قرار بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر