به گزارش سفیرشوشتر به نقل از ایرنا سحر قنبری عصر سه شنبه در مراسم تشییع پدر شهیدش اظهار کرد: پدرم به خاطر آرمان مقدسش به شهادت رسید و همین موضوع وجود پر دردم را دوا می‌کند

وی افزود: پدرم بعد از شهادتت، با افتخار و غرور سرم را بالا می‌گیرم و به تو و خانواده‌ام می‌بالم زیرا تو راه راست وحقیقت را انتخاب کردی و برای آرامش و امنیت مردم جان شیرینت را فدا کردی.

دختر شهید قنبری گفت: بابای من به آرزوی دیرینه‌اش رسید و به ما یاد داد یک لحظه از راه راست منحرف نشویم و پشت انقلاب بمانیم و از ولایت دفاع کنیم.

وی افزود: راه ما راه شهادت و اطاعت از ولی امر زمان است و نباید کاری کنیم که فردای قیامت، شهدا یقه ما را گرفته و بگویند روی خون ما پا گذاشتید.

سحر قنبری گفت: از خداوند می‌خواهم که در ظهور امام زمان (عج) تعجیل و این انقلاب را به انقلاب امام زمان (عج) متصل و به رهبرم سلامتی عطا بفرماید.

وی افزود: یکی از بزرگترین آرزوهای پدرم دیدار با رهبری انقلاب بود که نشد، حال من دوست دارم به نیابت از پدرم به محضر رهبر انقلاب برسم و سلام پدرم را به ایشان تقدیم کنم.

گفتنی است سروان محمد قنبری، شهید مدافع امنیت در شهرستان ایذه پس از ۲۷ سال خدمت، جان خود را در مسیر صیانت از آرامش و امنیت مردم فدا کرد تا ایران اسلامی عزتمند و سربلند بماند.

شهید قنبری پدر پنج فرزند بود چهار دختر و یک پسر. بزرگترین فرزندش ۱۸ ساله و کوچک‌ترین فرزندش ۲ ساله بود.

شامگاه ۲۵ آبان سال گذشته در حمله تروریستی در شهرستان ایذه هفت نفر از جمله یک نوجوان ۱۰ ساله به نام کیان پیر فلک به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=10860

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: