ارتقای سطح خدمات‌رسانی بهداشتی به مناطق محروم شوشتر

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر از ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم این شهرستان خبر داد. 

به گزارش سفیر شوشتر، عیسی رضایی اظهار کرد: در روزهای گذشته در راستای ارتقای سطح بهداشت و خدمات پزشکی در شهرستان شوشتر گروه پزشکی مجهزی به مناطق محروم شهرستان اعزام‌ شده که این مهم بسیار مورد استقبال مردم و پزشکان قرار گرفت.

وی با اشاره به مناطق اعزامی این گروه خیرخواهانه تاکید کرد: این گروه پزشکی خیرخواهانه به مناطق محروم بخش شعیبیه شهرستان شوشتر اعزام ‌شده‌اند.

رضایی با تاکید بر اینکه ویزیت همه بیماران در این اعزام رایگان بوده است، افزود: پزشکان شهرستان شوشتر برای شرکت در این اقدام خیرخواهانه ثبت‌نام کرده بودند و استقبال پزشکان در این زمینه خوب ارزیابی می‌شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: در این اعزام بیش از ۱۲۰ بیمار را به‌صورت رایگان ویزیت کردیم و به دلیل استقبال مردم این طرح خیرخواهانه تمدید و تکرار خواهد شد.

وی گفت در این اعزام هشت پزشک گروه اعزامی را همراهی می‌کرد و ادامه داد: در این اعزام پزشکان متعددی حضور داشتند که در بخش تخصصی و فوق تخصصی می‌توان به تخصص‌های اطفال، زنان و زایمان و فوق تخصص نفرولوژی اشاره کرد و پنج پزشک عمومی نیز در این گروه حضور داشتند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر در پایان گفت: در طرح بزرگ تحول نظام سلامت توجه زیادی به مناطق محروم شده است و به این دلیل وضعیت خدمات‌رسانی به مردم در این مناطق بهبود می‌یابد.

منبع:فارس

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=4591

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: