کد خبر : 8457
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مرداد 1395 - 5:39
642 views

مراسم تجلیل از فعالان عرصه خبر در شوشتر برگزار شد

مراسم تجلیل از فعالان عرصه خبر در شوشتر برگزار شد

به گزارش سفیر شوشتر، در این جلسه که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با حضور فرماندار و تنی چند از مسئولین شوشتر از یکسال خدمات اهالی قلم، مطبوعات و رسانه در این شهرستان تجلیل و قدرددانی به عمل آمد. دکتر مصطفی سمالی فرماندار شوشتر در این جلسه ضمن گرامیداشت رشادت ها و فعالیت های خبری

به گزارش سفیر شوشتر، در این جلسه که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با حضور فرماندار و تنی چند از مسئولین شوشتر از یکسال خدمات اهالی قلم، مطبوعات و رسانه در این شهرستان تجلیل و قدرددانی به عمل آمد.

دکتر مصطفی سمالی فرماندار شوشتر در این جلسه ضمن گرامیداشت رشادت ها و فعالیت های خبری شهید رهبر و شهید صارمی دو تن از شهدای خبر و رسانه و با تبریک به اهالی رسانه در شوشتر گفت: کار خبرنگاری پل بین اندیشه و اجتماع است و این خبرنگاران هستند که راه اجتماع و رفتارهای سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی را در جهان امروز تعیین می کنند و به این دلیل است که می گویند قدرت مطبوعات و خبرنگار و عصر اطلاعات در حوزه های اجتماعی تاثیرات مهمی در ایجاد فضاهای فکری و اندیشه های اجتماعی دارد.

وی تأکید کرد: اگر پل بین جامعه و مسئولین و خبرنگاران مستحکم باشد قطعا ما می توانیم بهره مندی کافی و وافی را از امکانات موجود ببریم و اگر بعضا مشاهده می گردد که برخی از مسئولین در جامعه ی ما از گزارش دادن و یا در مواجهه با خبرنگاران و اصحاب رسانه گریزان هستند به این دلیل است که ما به عنوان اصحاب رسانه و مطبوعات و در اندیشه ی اجتماعی خبرنگاری هنوز نتوانسته ایم واقعیت ها و خواسته های اجتماعی و بستر لازم و مناسب را فراهم کنیم تا هم مسئولین با خیال راحت تری گزارش و اخبار را در اختیار خبرنگاران بگذارند و هم مردم بتوانند با شناخت مطالبات خود از خبرنگاران ، حقوق خود را استیفا کنند.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر با برشمردن ویژگی ها و ساختار تاریخی شهرستان شوشتر افزود: ما به عنوان رسانه و خبرنگار می توانیم شهرمان را در جایگاه واقعی خود ، به جامعه ی ایرانی و بین المللی معرفی کنیم و اینجاست که نقش ، تلاش و شایستگی مطبوعات و خبرنگاران مشخص می شود.

علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این آیین تجلیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و همچنین زوج خبرنگار فقید شوشتر؛ حسین زراعتکار و بانو افتخاری گفت: هفدهم مرداد ماه ، بهانه آفرین احترام به قبیله ی پراکنده ای است که درهر نقطه ای از این خاک پاک و حتی فراتر از این مرزهای گهرخیز ، پیمان بسته اند با معبود خویش که جز راستی نگویند و جز راست ننویسند! جز راست نروند و جز راست نرویند! آنان که اگر غریب باشند و اگر آشنا ، نه غربت متزلزلشان می کند و نه آشنایی دلخوش شان! و حقیقتی هستند پر از واقعیت…

دبیر شورای فرهنگ عمومی شوشتر افزود: اصولا اخذ آگاهی و دانش امروزه منوط و مشروط بر ارتباط با یک یا دو سه رسانه و داده های آنها یا تجویز و نسخه پیچی نهاد و مرکز خاص دیگر نیست ؛ چرا که همه چیزرنگ رسانه گرفته یا به رسانه رنگ و بو بخشیده است.

گفتنی است در این آیین با اهدای لوح و هدایایی از سوی برخی ادرات ، از خدمات خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر