آموزش‌ و پرورش خوزستان بیش از ۲۰۰ میلیارد از ادارت و شهرداری‌ها مطالبه دارد ‌

تقی زاده

به گزارش سفیر شوشتر، محمد تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: از سال ۷۱ تا کنون آموزش و پرورش استان خوزستان بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان از شرکت‌ها و کارخانجات و شهردار‌ی‌ها مطالبات داشته است.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده اسناد و مدارک مستند را از دیوان محاسبات گرفته شده و به اطلاع کارخانجات و شرکت‌ها و شهرداری‌ها استان رسانده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به منزلت معنوی معلمان بیان کرد: حفظ منزلت معنوی و معیشتی معلمان باید اولویت اصلی دولت باشد.

وی اظهار داشت: معلم به عنوان ستون اصلی خیمه هر جامعه باشد و آموزش و پرورش باید در لایه‌های فوقانی ذهن مسئولین کشوری قرار گرفته شود.

تقی‌زاده با اشاره به موضوع سواد آموزی در خوزستان گفت: حدود ۶۵۰ هزار نفر بی‌سواد در استان خوزستان وجود دارد بحث سواد آموزی اولویت اول ما در آموزش و پرورش استان خوزستان است.

وی به نقش والدین در تعلیم و تربیت دانش آموزان اشاره کرد و عنوان کرد: سواد آموزی به والدین می‌تواند به رشد، تعلیم و تربیت دانش آموزان کمک بسیار زیادی کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به جایگاه خوزستان از نظر جذب بی‌سواد در کشور، گفت: خوزستان رتبه سوم کشوری را از نظر بی‌سوادی در کشور دارد ولی در سال گذشته با تلاش و اقدامات لازم توانسته‌ایم از نظر جذب بی‌سواد‌ها در کشور رتبه اول را کسب کنیم.

انتهای پیام/ب

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=6506

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: