مصطفی سمالی زاده به عنوان فرماندار جدید شوشتر معرفی شد

مصطفی سمالی زاده به عنوان فرماندار جدید شوشتر معرفی شد

به گزارش سفیر شوشتر، امروز با حضور معاون امنیتی ،انتظامی استانداری خوزستان جناب آقای  قدرت ا…دهقان مراسم تودیع و معارفه فرماندار شوشتر برگزار شد. قدرت ا…دهقان در آیین معارفه فرماندار شوشتر اظهارکرد: شوشتر به عنوان یکی از شهرهای محوری از نظر فرهنگی در خوزستان و کشور محسوب می شود که مسئولان باید در بکارگیری استعدادهای درونی

به گزارش سفیر شوشتر، امروز با حضور معاون امنیتی ،انتظامی استانداری خوزستان جناب آقای  قدرت ا…دهقان مراسم تودیع و معارفه فرماندار شوشتر برگزار شد.

سمالی زاده

قدرت ا…دهقان در آیین معارفه فرماندار شوشتر اظهارکرد: شوشتر به عنوان یکی از شهرهای محوری از نظر فرهنگی در خوزستان و کشور محسوب می شود که مسئولان باید در بکارگیری استعدادهای درونی و شکوفا کردن خلاقیت های آن کوشا باشند.
وی افزود: ظرفیت های درونی شهرستان شوشتر فراتر از بودجه ها و امکانات دولتی است که نیاز به زمینه سازی و فراهم کردن بستر دارد.
معاون امنیتی ،انتظامی استاندار خوزستان اضافه کرد: استفاده از استعداد جوانان نقش موثری در پیشرفت هر شهری دارد و نتیجه اعتماد به جوانان در طول تاریخ نظام نتیجه مثبتی داشته است.
وی ادامه داد: مردم انتظار دارند که متناسب با شرایط روز و شرایط اجتماعی، زمینه رشد، بالندگی و توسعه یافتگی در همه ابعاد برایشان فراهم شود که مسئولان مربوطه باید هر کدام به سهم خود در این زمینه تلاش کنند.
دهقان گفت: هیچ چیز محوری تر از اعتماد به مردم نیست و بی شک مردم ما نجیبت ترین مردم دنیا هستند.
وی با تاکید بر تشکیل شورای محلی افزود: شناسایی استعدادهای شوشتر و استفاده از نیروهای محلی و سازمانی می تواند نقش موثری در پیشرفت این شهرستان ایفا کند.
در این آیین از حیدر نجفی فر فرماندار پیشین شوشتر بخاطر زحمات پنج ساله در این سمت قدردانی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر