کد خبر : 1418
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 فروردین 1393 - 14:12
677 views

تجلیل و تشکر حجت الاسلام سادات ابراهیمی از حضور کم نظیر مردم و مسئولین در مراسم یادبود پدرشان

تجلیل و تشکر حجت الاسلام سادات ابراهیمی از حضور کم نظیر مردم و مسئولین در مراسم یادبود پدرشان

تجلیل و تشکر حجت الاسلام سادات ابراهیمی از حضور کم نظیر مردم و مسئولین در مراسم یادبود پدرشان   حجت الاسلام سادات ابراهیمی طی سخنانی از حضور کم نظیر و ابراز همدردی مردم و مسئولین در مجالس خاکسپاری و یادبود پدرشان تجلیل و تشکر کردند. به گزارش سفیر شوشتر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی

تجلیل و تشکر حجت الاسلام سادات ابراهیمی از حضور کم نظیر مردم و مسئولین در مراسم یادبود پدرشان

 

حجت الاسلام سادات ابراهیمی طی سخنانی از حضور کم نظیر و ابراز همدردی مردم و مسئولین در مجالس خاکسپاری و یادبود پدرشان تجلیل و تشکر کردند.

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده شوشتر و گتوند، متن کامل سخنان حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

با عرض سلام و درود به محضر مبارک آقا امام عصر(عج) و روح پرفتوح امام راحل و ارواح طیبه شهدای صدر اسلام، انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و با درود و سلام به محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، ایام فاطمیه را به کلیه حضار محترم(برادران و خواهران) تسلیت عرض می­ نمایم.

 

حقیقتا زبان الکن و قاصر و قلم ناتوان و عاجز از بیان چگونگی تشکر و قدردانی از این همه حضور با عظمت و عزت و حماسی و کم نظیر شما مردم مومن، انقلابی و اهل البیتی می­ باشد.

 

با قلبی آکنده از غم و اندوه و تاثر و تاسف از حضور کم نظیر و بی بدیل و بی آلایش شما مردم عزیز که با قلبی پاک از استان­ های تهران، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و کلیه ی شهرهای استان خوزستان بالاخص شهرستان­ های شوشتر و گتوند و شهرهای شوشتر، گتوند، سرداران، گوریه، شرافت، صالحشهر، جنت مکان، ترکالکی و سماله و روستاهای بخش­های میان آب، شهیدمدرس، شعیبیه، عقیلی، کیارس و پل پرزین و روستاهای بخش­ های مرکزی شهرستان­ های شوشتر و گتوند تشکر می­ نمایم.

 

همچنین از حضور کلیه اقشار مختلف مردم، سلسله جلیله روحانیت، نیروهای مسلح، برادران سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی، کشاورزان، صنعتگران، بازاریان، اصناف، اساتید دانشگاه و دانشجویان، شعرا و ادبا و مداحان، فرهنگیان و دانش آموزان، کارگران و کارمندان ادارات، نهادها و شرکت­ های دولتی و غیردولتی، مدیران شهرستانی و مدیران کل استانی، شوراهای شهر و روستا و شهرستان و شهرداران و فرمانداران استان، امام جمعه محترم شهرستان شوشتر، فرماندار محترم شهرستان شوشتر، امام جمعه محترم شهرستان گتوند و فرماندار محترم شهرستان گتوند و ریاست محترم حوزه ی علمیه شهرستان شوشتر و همچنین از حضور برادران عزیز شوشتری، گتوندی، عشایر عرب و عشایر بختیاری، سادات محترم، شیوخ معظم عرب و خوانین بختیاری تقدیر می­ نمایم.

 

از ابراز همدردی وزرا و حضور و تشریف فرمایی نماینده ی مقام معظم رهبری در خوزستان و امام جمعه اهواز زعیم حوزه های علمیه خوزستان حضرت آیت الله موسوی جزایری، دبیر محترم شورای عالی امنیت ملی امیر دریابان شمخانی، و نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری(حضرت آیت الله شفیعی، حضرت آیت الله کعبی) و کلیه ی نمایندگان محترم مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی، استاندار محترم خوزستان دکتر مقتدایی، و معاونین محترم استانداری، مدیران کل استانی، فرمانداران، شهرداران، شوراهای استان خوزستان، مسئولین ادرات شهرستان­ ها و دهیاران نهایت سپاس و قدردانی را می ­نمایم.

 

از کلیه ی مردم عزیر بالاخص مردم بخش شعیبیه و شهر گوریه که در برگزاری این مراسم باشکوه مساعدت و همراهی و همکاری شبانه روزی داشتند تقدیر و تشکر می­ نمایم. انشاالله اجر همه شما در این ایام فاطمیه نزد حضرت صدیقه شهیده محفوظ باشد.

 

در محضر مراجع عظام و خبرگان ملت و اساتید، بنده حقیر نمی توانم و نباید توصیه و یا تذکری داشته باشم، ضمن کسب اجازه به دو نکته اشاره می کنم آنهم نه به عنوان نماینده مردم بلکه به عنوان یک طلبه:

 

۱)اقوام مختلف در کشور ما به لطف مکتب اسلام و اهل البیت و ولایت و هدایت رهبری مقام معظم رهبری بهترین وحدت و انسجام ملی را با همدیگر دارند، نمونه بارز، ملموس و مشهود آن  حضور یکپارچه و کم نظیر اقوام مختلف در خوزستان در این مراسم است، لذا این یک نعمت است و لازم است مسئولین اجرایی و نخبگان سیاسی قدر آن را بدانند و خدای نخواسته بخاطر منافع شخصی و جناحی و سیاسی این وحدت نباید خدشه دار شود تا استکبار مایوس­ تر از همیشه رسوا و منزوی گردد.

 

۲)ضمن اینکه تاکید می ­کنم والد اینجانب متعلق به من تنها نبوده و نیست بلکه متعلق به همه مردم و همه اقوام است سئوال این است که ایشان نه سواد داشت نه ثروت داشت و نه مقام و پست اجرایی چرا این همه مورد عنایت و محبت مردم قرار گرفت؟

 

جواب همان است که شما مردم به اندازه کتابی خاطره ها و حکایات شیرین در سینه های پاک و بی آلایش خود ثبت و ضبط کرده اید جواب به این پرسش که ایشان چه ویژگی­ هایی داشت که مورد عنایت مردم قرار گرفت ۲ جمله ساده است:

 

۱)بندگی خداوند متعال و ایجاد رابطه روحی و معنوی بین خود و خدای خود و اهل البیت و مردم بود.

 

۲)خدمتگزار مردم بود، در خدمت مردم بود و در یک کلمه خود را وقف مردم کرد.

 

    و سلام و علیکم و الرحمه و البرکاته

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر