موانع ایجاد شده برای تشکیل و توسعه تعاونی‌ها برداشته شود

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم، امروز به مناسبت هفته تعاون رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه برخی از مدیران تعاونی‌ها با امام جمعه شوشتر دیدار کردند.

حسن اسیوند درباره تعاونی‌های شهرستان شوشتر اظهار کرد: در شهرستان شوشتر بیش از ۴۸۴ تعاونی وجود دارد که تعداد افراد این تعاونی‌ها بیش از ۱۷۱ هزار نفر است.

وی افزود: بیش از ۱۳۹ هزار نفر در تعاونی سهام عدالت، ۱۷ هزار و ۷۴۷ هزار نفر عضو تعاونی مسکن، ۹ هزار و ۶۸۰ نفر عضو تعاونی مصرف و ۵ هزار و ۳۰۲ نفر در تعاونی‌های تولیدی، خدماتی، توزیعی و عمرانی عضو و ساماندهی شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوشتر با اشاره به تعاونی‌های فعال بیان کرد: شهرستان شوشتر با داشتن ۱۳۱ تعاونی فعال عملکرد مطلوبی در استان خوزستان داشته و تعاونی اعتبار کارون مقام اول در تعاونی‌های کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی به عملکرد تعاونی‌های مطلوب اشاره کرد و گفت: تعاونی تولیدی توزیعی کارون، تعاونی سبز نام، تعاونی مسکن ۲ فرهنگیان شوش‌تر، اتحادیه تعاونی‌های مسکن شوشتر در سال‌های گذشته تعاونی‌های بر‌تر استانی شده‌اند.

حجت الاسلام شکرالله سلیمانی در جمع مدیران تعاونی‌ها اظهار داشت: تعاونی یعنی تشکیل جمعیت‌هایی که کارهایی را انجام می‌دهند که بخش خصوصی از انجام آن ناتوان و گذاشتن بار تعاونی‌ها به دوش دولت اشتباه است.

وی افزود: تعاونی‌ها می‌توانند با آموزش، برنامه ریزی، مدیریت و نظارت قدم‌های بسیار مطلوبی در کشور ایجاد کند.

امام جمعه شوشتر عنوان کرد: تعاونی یک بخش ما بین بخش خصوصی و دولتی است و اگر درست اجرا شود شانه به شانه دولت حرکت می‌کند.

سلیمانی با اشاره به حمایت مسئولان از تعاونی‌ها گفت: موانع ایجاد شده به تشکیل و قدرت تعاونی‌ها برداشته شود و مسئولان از تعاونی‌ها حمایت کنند.

انتهای پیام/ب

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=7341

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: