اعتبارات ویژه‌ای به روستاهای محروم شوشتر تخصیص داده خواهد شد/ روستاهای دهستان مدرس از امکانات اولیه رفاهی محروم هستند

مدیرکل امور روستایی و شوراهای خوزستان، ضمن اعلام تخصیص اعتبارات ویژه به روستاهای "دهستان مدرس" شوشتر، علت محرومیت چند دهه این دهستان را وسعت زیاد و پراکندگی جغرافیایی عنوان کرد.

به گزارش سفیرشوشتر، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استان، پیش از ظهر امروز به همراه معاونت زیربنایی اداره کل امور روستایی و بخشدار مرکزی شوشتر، از روستاهای محروم “دهستان مدرس” بازدید کردند.

روستاهای شریف، شجرات، شعب الطوله، خزینه سلامات، چم فرج۱ و چم فرج۲ از توابع “دهستان مدرس” واقع در شهرستان شوشتر هستند که با هدف بررسی مشکلات و ارائه راهکار، به‌منظور جذب اعتبارات ویژه مورد بازدید قرار گرفتند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان، در حاشیه این بازدید اظهار کرد: متأسفانه روستاهای دهستان مدرس از امکانات اولیه رفاهی برخوردار نیستند، به همین منظور اعتبارات ویژه‌ای برای احداث زیرساخت‌ها تخصیص داده خواهد شد، تا از آب آشامیدنی سالم، اجرای طرح‌های هادی و مسیر تردد و همچنین دسترسی آسان بهره‌مند شوند.

بخشدار مرکزی شوشتر، در ادامه به اقدامات صورت گرفته در سنوات گذشته اشاره کرد و افزود: طی سه سال گذشته اقداماتی همچون احداث درمانگاه شبانه‌روزی، گازرسانی و آسفالت معابر در برخی از این روستاها  انجام شده و این بازدید در راستای محرومیت‌زدایی، صورت گرفته است.

وی در پایان توضیحات خود، علت عدم تخصیص امکانات و محرومیت این روستاها در چندین دهه اخیر را وسعت زیاد و پراکندگی جغرافیایی، عنوان کرد و گفت: با پشتیبانی معاونت عمرانی استانداری، اداره کل امور روستایی استان و نگاه ویژه استاندار به مناطق محروم، به‌زودی شاهد بهبود شرایط در این روستاها خواهیم بود.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=11499

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: