کنار رفتن نوری سادات ابراهیمی را به مجلس می فرستد

در کنار نماینده فعلی و اسبق که در حوزه مسائل سیاسی انتخاباتی چند دوره نامزد شدند، چهره های جوان و مطرح دیگری نیز وجود دارد که در ادوار گذشته خود و برنامه هایشان را برای مردم عرضه کردند. عباس نوری یکی از این جوانان مستعد در این زمینه است. وی سابقه مدیرکلی سازمان استاندارد استان تهران را در کارنامه دارد.

عباس نوری در دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی حدود ۱۱هزار رای مردمی کسب نمود که بیش از ۹۰ درصد آن رای از حاشیه شهر شوشتر و گتوند به سبد رای وی وارد شد.

نوری و حامیانش هیچگاه با بد اخلاقی و بی احترامی در فضای مجازی و حقیقی به دیگران نتاخت و با همه فعالین سیاسی-اجتماعی رابطه حسنه داشته و دارد. در حوزه سیاسی لقب پسر با اخلاق رو نصیب خود کرده است. وی همواره اخلاق و ادب را نصب العین قرار داده و مانند برخی از نامزدها از نمد هوچی گری و شارلاتانیسم سیاسی برای خود کلاه ندوخت.  

برخی از نامزدهای در فضای انتخاباتی شوشتر و گتوند بجای تالیف قلوب و عرضه خود با احترام و اخلاق که مهمترین شاه بیت اخلاقی هر انسان است متاسفانه برای همراه کردن مردم با خود هیچ خط قرمزی را رعایت نمی کنند و به هر چیزی متوصل می شوند و در ورطه سیاست هنوز غوره نشده مویز شده اند. اینان اندوخته دیگری جز توهم دانایی، بی ادبی، طلبکاری از مردم، تبختر و تملق چیز دیگری در بساط ندارند.

شوربختانه در هر دوره انتخابات شاهد استیلای نامادری سیاسی برخی از افراد بظاهر سیاسی هستیم که بلاشک رهاورد و محصول این بد اخلاقی ها حذف همیشگی از سیاست خواهد بود.

با توجه به اینکه عباس نوری در حال تغییر حوزه انتخابیه خود از شوشتر و گتوند به تهران است، و در حال رایزنی با جریانات و ائتلاف های سیاسی در مرکز است.

حال باید دید با توجه به تغییر حوزه انتخابیه از شوشتر و گتوند به تهران سبد رای نوری به سمت کدام نامزد ریخته خواهد شد؟ با کمی تفکر و تعقل مشخص می شود با توجه به حضور تمامی حامیان و لیدرهای انتخاباتی نوری در کنار سادات ابراهیمی و احتمال حمایت رسمی و غیر رسمی نوری از سادات ابراهیمی در آینده، این موضوع را برای تحلیلگران مسائل سیاسی روشن ساخته که بخش زیادی از رای نوری در سبد سادات ابراهیمی ریخته خواهد شد. شاه بیت کنار کشیدن عباس نوری از صحنه انتخابات (کاندیداتوری) راه رفتن به بهارستان برای سادات ابراهیمی نسبت به رقیب وی سهراب گیلانی بسیار هموارتر خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=11308

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: