کد خبر : 2628
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1393 - 6:39
642 views

احداث پارکینگ پارک ساحلی شوشتر

احداث پارکینگ پارک ساحلی شوشتر

معاون شهردار شوشتر از احداث پارکینگ خودرو در پارک ساحلی این شهر تفریحی خبر داد و گفت: کار احداث این پارکینگ آغاز شده است.    به گزارش سفیر شوشتر، عباس اسکندری امروز اظهار کرد: در کنار رودخانه کارون که در ایام تابستان بهترین تفرجگاه مردم به شمار می‌آید نیاز مبرم به پارکینگ احساس می‌شد که

معاون شهردار شوشتر از احداث پارکینگ خودرو در پارک ساحلی این شهر تفریحی خبر داد و گفت: کار احداث این پارکینگ آغاز شده است. 

 

به گزارش سفیر شوشتر، عباس اسکندری امروز اظهار کرد: در کنار رودخانه کارون که در ایام تابستان بهترین تفرجگاه مردم به شمار می‌آید نیاز مبرم به پارکینگ احساس می‌شد که در بودجه شهرداری شوشتر این مسئله پیش‌بینی شده و این پروژه در حال احداث است.

وی افزود: کار احداث این پارکینگ آغاز شده است و تلاش می‌کنیم تا در اسرع وقت عملیات اجرایی در این زمینه کامل شود و این پارکینگ برای استفاده عمومی آماده گردد.

اسکندری با اشاره به هزینه در نظر گرفته برای احداث این پارکینگ افزود: برای احداث این پارکینگ اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال در بودجه جاری شهرداری شوشتر در نظر گرفته شده است.

معاون شهردار شوشتر گفت: با احداث این پارکینگ می‌توان بیش از ۱۰۰ خودرو را در آن جای داد و تا حد زیادی ازدحام موجود در ساحل رودخانه شطیط را کاهش دهد.

وی افزود: این پروژه در شرایط کنونی بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در اسرع وقت برای استفاده عموم آماده می‌شود.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر