پیام تبریک سرپرست فرمانداری شوشتر به مناسبت روز دانشجو

پیام تبریک سرپرست فرمانداری شوشتر به مناسبت روز دانشجو

به مناسبت روز دانشجو سرپرست فرمانداری شوشتر در پیامی این روز را تبریک گفت؛ در متن این پیام چنین آمده است…

متن پیام دکتر دهدشتی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دانشجویان در تاریخ ایران عزیز، به ویژه در راه پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادند که عدالت خواهی و مبارزه با ظلم، استکبار و استبداد جزء مسائل مهم و برجسته برای این قشر فرهیخته و نخبه جامعه است که ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ و شهادت چند تن از دانشجویان کشورمان نمونه‌ای از این رشادت‌ها و توجهات است.

در وضعیت امروز جامعه نیز با وجود تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی و فشارهای همه جانبه دشمنان، نقش دانشجویان بسیار مهم و حیاتی است. این جوانان که به تعبیر رهبری عزیز افسران جنگ نرم هستند، با درایت و بصیرت خود می‌توانند چشم بیدار جامعه بوده و علاوه بر خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمن، نقش موثری در تعالی و عرصه‌های مختلف ایران اسلامی ایفا کنند.

همچنین در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (دامت برکاته) دانشجو را فردی می‌دانند که متعلق به آینده است و آینده را در دستان این عزیزان می‌دانند. بنابر این فرمایش ، دانشجو در مسیر پیشروی کشور و در راستای خودسازی و تمدّن‌سازی جامعه جایگاه اساسی دارد که لازم است با مدنظر قراردادن این موضوع، دانشجویان نسبت به عبور از مرزهای دانش برای کسب موفقیت در آینده از هیچ تلاشی دریغ ننمایند.

همچنین اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، این مناسبت را به دانشگاهیان و به‌خصوص دانشجویان عزیز شهرستان شوشتر تبریک عرض نموده و امیدوارم در تحقق آرمان‌ها و اهداف گام دوم انقلاب اسلامی با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری از توفیقات لازم بهره‌مند شده و با لطف پروردگار متعال پرچم این نهضت را تا ظهور صاحب اصلی‌اش حفظ و نگهداری کنند.

حجت‌اله دهدشتی

سرپرست فرمانداری شهرستان شوشتر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر