کد خبر : 7095
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مرداد 1394 - 2:56
843 views

شهردار شوشتر تحت فشار استعفا کرد

شهردار شوشتر تحت فشار استعفا کرد

از چندی پیش زمزمه های برکناری مهندس دور از سمت شهرداری شوشتر به گوش می‌رسید ، که با خبر شدیم در جلسه ای با حضور شورا شهر شوشتر برگزار شد، شهردار شوشتر تحت فشار برخی از اعضای شورا شهر مجبور به استعفا شد. به گزارش سفیر شوشتر ، تا ساعت ۲۲ شب گذشته بیش از ۵۰ نفر

از چندی پیش زمزمه های برکناری مهندس دور از سمت شهرداری شوشتر به گوش می‌رسید ، که با خبر شدیم در جلسه ای با حضور شورا شهر شوشتر برگزار شد، شهردار شوشتر تحت فشار برخی از اعضای شورا شهر مجبور به استعفا شد.

به گزارش سفیر شوشتر ، تا ساعت ۲۲ شب گذشته بیش از ۵۰ نفر از پرسنل زحمتکش شهرداری با شنیدن موضوع به محل شهرداری شوشتر خود را رساندند و با اشک از مهندس دور خداحافظی کردند.

شنیده‌ها حاکی از این است دست های همیشه پشت پرده و سفارش های خارج از صحن شورا بعلاوه جابه‌جایی های اخیر در شهرداری از علل مهم این استعفا بوده است.

آرش دور نزدیک به چهار سال بعنوان شهردار شوشتر مشغول خدمت بوده است.

ظاهرا شخص جدیدی که برخی از اعضا به عنوان سرپرست شهرداری پیشنهاد دادند از شهرستان اندیمشک است و سابقه شهرداری نیز در کارنامه خود دارد ، باید منتظر ماند و دید که استعفا مورد قبول حداقل ۸ نفر از اعضای شورای شهر قرار میگیرد یا خیر  ؟!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شهروند سه شنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۶:۴۷

دوست من صداقت داشته باش و با آمار خیالی ۱۵ بار آقای دور کپی پیست نکن . ایشان به شدت به دنبال رایزنی جهت ماندن و خریدن رسانه ها کرده بود که واقعا” مردم بسیار با هوش و آگاهند. عملکرد تبلیغاتی و از درون ضعیف شهردار موجب چنین موضوعی شده بود.

امین۶۹ سه شنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۰۱

امیدوارم هر کس میاد برنامه جامع داشته باشه واسه نجات شهر از عقب ماندگی.نه اینکه یک گزینه بدتر رو انتخاب کنن…

ناشناس سه شنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۰۲

متاسفانه شورانظرداردتمام افرادوپستهای شهرداری راازافرادسفارش شده خود معرفی کند شهردارهم زیربارزورنرفته کارکنان تازه استخدام شده آتش نشانی متاسفنه توانایی حتی بازکردن شیرفلکه اتومبیل آتش نشانی راهم ندارندکسی که فرق بین دست چپ وراست رابلد نیست به چهل پیرشوشترقسم به همان قدمگاه صاحب الزمان قسم شورای شوشتررابایدهمه راازکاربرکنارکنند چون دارن خیانت میکنن

a سه شنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

در جواب ناشناس باید گفت. همان تازه استخدام شده ها کار چه کسی جز شهردار و امتیاز به فامیل اعضای شورای شهر بوده است.

علی سه شنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳

کارکنانی دوستدار ایشان بودند که همیشه از کار گریزان بوده و به طبعیت از ایشان بدترین رفتارها را با ارباب رجوع انجام میدادند.
پرخاشگری و توهین ایشان و برخی از کارکنان نان به نرخ روز خور شهرداری دیگر قابل تحمل نبود از نظر مدیریت شهر و سلیقه گرایی در خدمت رسانی و چراغ سبز نشان دادن به زمین خواران نیز که همه چیز مانند روز روشن است.
شورای قبل خیانت کرد که چندین هکتار زمین را به اسم ساخت هتل و خدمت رسانی به شهر و به قیمت متری ۱۰ هزار تومان به شخصی داد که فقط یک سالن عروسی درست کند و بقیه زمین را با چند صد برابر قیمت خریداری شده در معرض فروش بگذارد؟؟؟؟!!!
رواق نیمه کاره خیابان،آسفالت نامناسب شهر ،عدم سنگفرش پیاده روها در دو دوره شورا قبل مردم را به ستوه آورد اقای ناشناس

اهل شوشتر جمعه , ۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۵۱

شورا برای حمایت از یک آدم بیسواد (………………………… سابق شهرداری)شهردار را مجبور به استعفا نمود .

انتخاب سردبیر