کد خبر : 8860
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 فروردین 1396 - 10:46
768 views

نخستین ائتلاف انتخاباتی شورای شهر شوشتر اعلام حضور کرد؛ پویش پنجم با برنامه گرایی و تخصص محوری

نخستین ائتلاف انتخاباتی شورای شهر شوشتر اعلام حضور کرد؛ پویش پنجم با برنامه گرایی و تخصص محوری

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از شوشتر نامه اولین ائلاتف رسمی انتخاباتی در شورای پنجم شهر شوشتر اعلام حضور کرد. بسم الله الرحمن الرحیم ولقد کتبنا فی الزبور من بعد الذکر ان الارض یرثها عبادی الصالحون «۱۰۵ انبیا» اصل ایجاد شورای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی، نشان دهنده اهتمام نظام جمهوری اسلامی

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از شوشتر نامه اولین ائلاتف رسمی انتخاباتی در شورای پنجم شهر شوشتر اعلام حضور کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

ولقد کتبنا فی الزبور من بعد الذکر ان الارض یرثها عبادی الصالحون «۱۰۵ انبیا»

اصل ایجاد شورای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی، نشان دهنده اهتمام نظام جمهوری اسلامی ایران به مجموعه متنوع فکرها، مشورتها و دیدگاه ها در اداره امور کشور است و این موضوع نقطه مقابل نظام های ارتجاعی و استبدادی است«مقام معظم رهبری»

با استعنانت از خداوند متعال و در ذل توجهات حضرت ولیعصر«عج» پای در عرصه خطیر انتخابات نهادیم بی شک فعالیت در مجموعه شورای اسلامی شهر با نیروهای همفکر و هم نظر می تواند سرعت تحقق آمال مردم را در مدیریت شهری و عمران و آبادی افزایش دهد، به این دلیل برای ایجاد ائتلافی تحت عنوان «پویش پنجم» کمر همت بستیم و هم قسم شدیم.

وجود «پویش پنجم» نه تنها به دلیل نواقص موجود در بخش مدیریت شهری شوشتر بلکه بخاطر نقدهای بی شمار در زمینه مدیریت نیروهای انسانی، عدم توجه به نیرهای جوان،  متخصص و بومی شهرستان است.

لذا بر آن شدیم تا پس از گذر چهار دوره ای از سن شورای اسلامی شهر در کشور عزیزمان در شهر شوشتر مدیریت شهر را به نیرو های جوان، متخصص و کارآموزده و متعهد بسپاریم در این میان سند توسعه شهری بر اساس طرح جامع و تفصیلی شوشتر نصب العین این ائتلاف خواهد بود.

از همه اقشار مختلف مردم شریف شهر شوشتر برای حمایت از «پویش پنجم» دعوت به عمل می آوریم و در آینده نزدیک ضمن تشریح برنامه های اصلی ائتلاف به معرفی شاخص های کاندیدای مورد نظر در این مجموعه می پردازیم.

 

ستاد مرکزی ائتلاف «پویش پنجم»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر