کد خبر : 3770
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1393 - 11:43
676 views

اولین اجرای شب ژنرال تئاتر کمند در شوشتر به روی صحنه رفت.

اولین اجرای شب ژنرال تئاتر کمند در شوشتر به روی صحنه رفت.

به گزارش سفیر شوشتر، علی بهرامی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: متن این نمایشنامه در مدت کمتر از چهل روز مورد خوانش و اجرا قرار گرفت که با توجه به این بازه ی زمانی اجرای بسیار خوبی در پی داشت. وی افزود: پس از اجرای شب ژنرال این نمایش، نظرات خوبی

به گزارش سفیر شوشتر، علی بهرامی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: متن این نمایشنامه در مدت کمتر از چهل روز مورد خوانش و اجرا قرار گرفت که با توجه به این بازه ی زمانی اجرای بسیار خوبی در پی داشت.

وی افزود: پس از اجرای شب ژنرال این نمایش، نظرات خوبی از سوی حضار ارایه گردید که کارگردان این نمایش با استقبال از این نظرات چنانچه بازنگری مجددی داشته باشد می تواند در جشنواره ی استانی حرفی برای گفتن داشته باشد.

حمید بهداروندی کارگردان این نمایش گفت: خلاصه ی داستان  ازین قرار است که یاور که مردی شکارچی و تفنگ به دست است که با معیارهای جامعه عشیره ای تعارض دارد و به کوه و کمر زده است. خان که پدرخانم وی است قصد دارد که او را به زور به جامعه برگرداند. از طرفی کمند، همسر او، می گوید که تحمل زندگی در کوه و کمر را ندارد. بنابراین یاور تصمیم می گیرد …
بهداروندی بازیگران و عوامل اجرایی این نمایش را به این صورت:شهرام زیلایی در نقش یاور و کبری قنبری در نقش کمند مهدی امیریان پور تدارکات، محمد امیریان پور طراح بروشور و برنامه ریز، امین بهداروندی نورپرداز، احمد منجزی و مجتبی شکیبا  موسیقی متن، فاطمه بلوردی منشی صحنه و علی بهرامی و احمد نجوایی به عنوان مشاورین طرح معرفی کرد.

گفتنی است چنانچه این نمایش بتواند جواز حضور در جشنواره را بگیرد؛ ششمین اثر حمید بهداروندی است که توانسته به جشنواره استانی تئاتر راه پیدا کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر