صدور حکم قبل از محاکمه / برادر خودت را مفسر همه چیز ندان

images (2)

صدور حکم قبل از محاکمه

روز گذشته در رسانه سفیر شوشتر خبری منتشر شد تحت عنوان «اسامی قطعی کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان شوشتر» که متاسفانه یکی دیگر از رسانه‌های محلی شوشتر اقدام به تحلیل غلط خبر این رسانه نموده است.

مطالب زیر جهت روشن شدن اذهان عمومی و مراجعه کنندگان به اخبار شهرستان شوشتر می‌باشد:

اولاً : اعلام اسامی بر این اساس است که نماینده فعلی (سادات ابراهیمی) از مدت‌ها پیش به‌صورت قطعی اعلام کاندیداتوری کرده است و بقیه اسامی در این اواخر بار‌ها تماس حاصل شد تا جواب حضور قطعی خود را دادند.

حال اگر این رسانه اسامی دیگری مانند آقایان ایزدیان و یا علیزاده را در اول می‌آوردند شما او را به طرفداری از آن‌ها محکوم نمی‌کردید؟؟؟
به راستی در این لیست اسامی چون احمد پیکری بدیل و امیر رسولی وجود ندارد؟ چرا شما از نبود اسم این آقایان ناراحت نشدید؟

خوب می‌دانید که این آقایان هم فعالیت‌های انتخاباتی دارند، ولی نامشان در خبر نیامد، اخوی، قرار بر این بود کسانی را نام ببریم که حتما برای انتخابات دهمین دوره مجلس شرکت می‌کنند.

(با کمال احترام برای آقایانی که اسمشان در متن آمد)

ثانیاً : عنوان قطعی برای این خبر انتخاب شده زیرا ، اسامی بسیار زیادی بر سر زبان‌ها است که می‌خواهند کاندیدا بشوند و یا فعالیت می‌کنند از جمله می‌توان به آقایان هفت نفری که در خبر آمده است و بعضی افراد دیگر اشاره کرد، با همه آن‌ها تماس تلفنی حاصل شد نهایتاً همین هفت نفر مندرج در خبر به قطعیت اعلام حضور کردند.

ثالثاً : از شخصی نام برده‌اید و نگاشته‌اید: «و کسی نیست که نداند ایشان کاندیدای مجلس شورای اسلامی حوزه شهرستان شوشتر و گتوند است» خبرنگار عزیز، شما با ایشان تماس می‌گرفتید و می‌گفتید چرا نام شما در بین کاندید‌ها نیست و یا از قسمت تماس با ما با مدیریت سفیرشوشترتماس می‌گرفتید تا قصه را متوجه می‌شدید تا شبهه‌ای در ذهنتان نماند انشاالله!!!

شاید خیلی از افراد دیگر می‌توانستند اسمشان در لیست ۷ نفره اولیه باشد و نبود، چرا برای شخص خاصی داییه مهربان‌تر از مادر شده‌اید؟

رابعاً : قابل ذکر است برای روشن شدن اذهان عمومی و مخاطبان این رسانه، در رابطه با کاندید مورد توجه شما با وی تماس گرفته شد ایشان فرمودند بنده سرکار مشغول هستم و نه به بار است و نه به دار و تا انتخابات… افزودند اینجانب هیچگونه جلسه و فعالیت انتخاباتی نداشته‌ام.

حال شما چطور ادعا دارید که کاندید مورد نظرتان جلسه انتخاباتی دارد؟

در صورتی که خود کاندیدای مورد نظرتان دلیل را بخواهد آن وقت مطمئناً به صورت صریح و شفاف دلیل را برایشان توضیح می‌دهیم.
اما اگر هر شخصی قصد ورود به عرصه و کارزار انتخاباتی شهرستان را داشته باشد مطمئنا اخبار آن نامزد در این رسانه منتشر خواهد شد ، اگر در زیر خبر سایت سفیرشوشتر دقت کنید نوشته لیست بالا بروز رسانی خواهد شد.

در پایان

دوست رسانه‌ای عزیز، شما این رسانه و خبر را تحلیل می‌کنید بدون پرس و جو تمامی همکاران خبری و این سایت را به جانبداری‌های مختلف متهم می‌کنید به صورت واهی این رسانه را به دادن اطلاعات غلط معرفی، در حالی که خودتان کاندیدای بهبهانی مجلس را به مردم نجیب شوشتر بصورت کاملا غلط و بی‌اساس برای شرکت در انتخابات مجلس شوشتر معرفی می‌کنید، بعد صحبت از اطلاعات صحیح و حق و حقیقت می‌زنید؟!

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=6555

۹ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: