فرمانداری و شورای اشتغال باید به خانه دوم سرمایه‌گذاران و کارآفرینان تبدیل شود

فرمانداری و شورای اشتغال باید به خانه دوم سرمایه‌گذاران و کارآفرینان تبدیل شود

سرپرست فرمانداری شوشتر گفت: سند اشتغال شهرستان شوشتر باید تهیه شده تا به عنوان پایه امور شورای اشتغال از آن استفاده کنیم، ضمن اینکه باید به سمتی حرکت کرد که فرمانداری و شورای اشتغال تبدیل به خانه دوم سرمایه‌گذاران و کارآفرینان شود. دکتر حجت‌اله دهدشتی روز دوشنبه در جلسه شورای اشتغال اظهار کرد: اعضای شورای

سرپرست فرمانداری شوشتر گفت: سند اشتغال شهرستان شوشتر باید تهیه شده تا به عنوان پایه امور شورای اشتغال از آن استفاده کنیم، ضمن اینکه باید به سمتی حرکت کرد که فرمانداری و شورای اشتغال تبدیل به خانه دوم سرمایه‌گذاران و کارآفرینان شود.

دکتر حجت‌اله دهدشتی روز دوشنبه در جلسه شورای اشتغال اظهار کرد: اعضای شورای اشتغال در موضوع پذیرش و پیگیری مشکلات کارآفرینان حتماً هم‌افزایی داشته باشند چرا که ماشین اشتغال شهرستان شوشتر باید با سرعت بیشتری حرکت کند. البته روند اشتغال‌زایی متوقف نیست اما باید سرعت آن متناسب با نیاز روز و شعار و سیاست‌های دولت پیش رود.

وی با تاکید بر شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شوشتر بیان کرد: ظرفیت‌هایی که می‌تواند منجر به ایجاد شغل شود باید احصاء شده و در قالب کتابچه‌ یا آلبومی برای ارائه آن‌ها به متقاضیان و سرمایه‌گذاران تهیه و تدوین گردد.

وی همچنین یکی از دغدغه‌‌های سرمایه‌گذاران را موضوعات اداری دانست، و اذعان کرد: سرمایه‌گذاران و کارآفرینان دغدغه مهمی دارند و آن هم عدم وحدت رویه دستگاه‌های مختلف در انجام امور اداری محوله و مربوط به حوزه کارآفرینی است که بعضی مواقع متاسفانه چه از نظر زمانی و چه از نظر امور اداری دیده نمی‌شود.

رئیس شورای اشتغال شهرستان شوشتر ابراز کرد: از این پس بنا داریم شورای اشتغال را به سمت کارگاهی بودن ببریم و در هر جلسه‌ بخشی از زمان را به بررسی مشکل یک تا دو نفر از سرمایه‌گذاران اختصاص دهیم تا بتوان به صورت دقیق‌تر مسائل را رفع کرد. شورای اشتغال باید بیش از هرچیز به سراغ انحصارها و موانع موجود و بروکراسی ضد اشتغال رفته و آن‌ها را اصلاح کند.

دکتر دهدشتی ادامه داد: همچنین یک کرسی سرمایه‌گذاران در شورای اشتغال باید راه‌اندازی شود تا فرصت‌ها را با بهره‌گیری از این موقعیت شناسایی کرده و در زمینه رفع موانع تولید که مبنای رشد اشتغال است، طبق تاکیدات مقام معظم رهبری گام برداریم.

وی افزود: امام جمعه محترم و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی با راه‌اندازی کارگروه‌های مرتبط، طرح‌ها و برنامه‌های بسیار خوبی در زمینه رونق اشتغال دارند. عزم مسئولان شهرستان شوشتر در زمینه اشتغال بر هم‌افزایی است و لذا انتظار می‌رود که سایر کنشگران نیز در حوزه اشتغال در این مسیر همراهی کنند.

سرپرست فرمانداری شوشتر با گلایه از عدم حضور برخی رووسای ادارات عضو شورای اشتغال در جلسه خاطرنشان کرد: اعضای این شورا شخصاً باید در جلسات حضور داشته باشند. از اینکه برخی مدیران به جای خودشان نماینده‌ای جهت شرکت در نشست در شورای اشتغال اعزام می‌کنند، شدیداً گلایه‌مند هستم و برخورد قانونی را مدنظر قرار خواهم داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر