کشت و صنعت امام خمینی(ره) شوشتر از ظرفیت اسمی تولید شکر عبور کرد؛

عبور از تولید یکصد هزار تن شکر در ابتدای سال ۱۴۰۰

عبور از تولید یکصد هزار تن شکر در ابتدای سال ۱۴۰۰
مدیر عامل کشت و صنعت امام خمینی(ره)، با اشاره به ظرفیت اسمی تولید سالیانه یکصد هزار تن شکر توسط کارخانه شکر گفت: به فضل خداوند متعال و همت همکاران با عبور از تولید ظرفیت اسمی کارخانه، این رکورد در ابتدای سال شکسته شد؛

از آغاز عملیات بهره برداری نیشکر ۱۴۰۰_۱۳۹۹ تا کنون بیش از یکصد هزار تن شکر در این شرکت تولید گردید.

مدیر عامل کشت و صنعت امام خمینی(ره)، با اشاره به ظرفیت اسمی تولید سالیانه یکصد هزار تن شکر توسط کارخانه شکر گفت: به فضل خداوند متعال و همت همکاران با عبور از تولید ظرفیت اسمی کارخانه، این رکورد در ابتدای سال شکسته شد.

محمدرضا عصاره نژاد اعلام کرد: در طلیعه سال جدید با انجام حدود ۹۵% از عملیات برداشت نیشکر و استحصال بیش از یکصد هزار تن شکر، افتخار دیگری است که کارکنان شرکت با همدلی و تلاش فراوان به آن دست پیدا کردند و برگ زرین دیگری را به دستاوردهای سالیان اخیر شرکت افزودند.

عصاره نژاد گفت: در سال گذشته و در اواسط دوره بهره برداری، با ثبت ۵ رکورد تولید شکر بیشتر از ظرفیت اسمی روزانه کارخانه ، گام مهمی در جهت محقق شدن فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید برداشته شد.

عصاره نژاد ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی، هماهنگی و تعامل خوب کلیه کارکنان در بخش های کشاورزی، صنعت و ستاد اضافه نمود که این همدلی در پرتو عنایات حضرت ولی عصر(عج) نوید بخش تداوم رکوردها خواهد بود و شاهد افتخار آفرینی های مستمر در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها باشیم.

شرکت کشت و صنعت امام خمینی(ره) از جمله واحدهای هفتگانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بوده که در ۳۰ کیلومتری جنوب شوشتر واقع شده است.

سعید اورکی جلکانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر