عبور از تولید یکصد هزار تن شکر در ابتدای سال ۱۴۰۰

از آغاز عملیات بهره برداری نیشکر ۱۴۰۰_۱۳۹۹ تا کنون بیش از یکصد هزار تن شکر در این شرکت تولید گردید.

مدیر عامل کشت و صنعت امام خمینی(ره)، با اشاره به ظرفیت اسمی تولید سالیانه یکصد هزار تن شکر توسط کارخانه شکر گفت: به فضل خداوند متعال و همت همکاران با عبور از تولید ظرفیت اسمی کارخانه، این رکورد در ابتدای سال شکسته شد.

محمدرضا عصاره نژاد اعلام کرد: در طلیعه سال جدید با انجام حدود ۹۵% از عملیات برداشت نیشکر و استحصال بیش از یکصد هزار تن شکر، افتخار دیگری است که کارکنان شرکت با همدلی و تلاش فراوان به آن دست پیدا کردند و برگ زرین دیگری را به دستاوردهای سالیان اخیر شرکت افزودند.

عصاره نژاد گفت: در سال گذشته و در اواسط دوره بهره برداری، با ثبت ۵ رکورد تولید شکر بیشتر از ظرفیت اسمی روزانه کارخانه ، گام مهمی در جهت محقق شدن فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید برداشته شد.

عصاره نژاد ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی، هماهنگی و تعامل خوب کلیه کارکنان در بخش های کشاورزی، صنعت و ستاد اضافه نمود که این همدلی در پرتو عنایات حضرت ولی عصر(عج) نوید بخش تداوم رکوردها خواهد بود و شاهد افتخار آفرینی های مستمر در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها باشیم.

شرکت کشت و صنعت امام خمینی(ره) از جمله واحدهای هفتگانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بوده که در ۳۰ کیلومتری جنوب شوشتر واقع شده است.

سعید اورکی جلکانی

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=9757

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: