کد خبر : 4367
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1393 - 17:45
644 views

دستگیری ۵۲ سارق حرفه ای در شوشتر

دستگیری ۵۲ سارق حرفه ای در شوشتر

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری ۵۲ سارق حرفه ای در شوشتر خبر داد. به گزارش سفیر شوشتر، سرهنگ سید محمد صالحی اظهار کرد: در راستای تداوم مبارزه با کالای قاچاق، ماموران کلانتری مرکزی شهرستان امیدیه با انجام ماموریت های اطلاعاتی، اشرافیت بر محورهای مواصلاتی و کنترل محور دیلم به این شهرستان دو دستگاه سمند

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری ۵۲ سارق حرفه ای در شوشتر خبر داد.

به گزارش سفیر شوشتر، سرهنگ سید محمد صالحی اظهار کرد: در راستای تداوم مبارزه با کالای قاچاق، ماموران کلانتری مرکزی شهرستان امیدیه با انجام ماموریت های اطلاعاتی، اشرافیت بر محورهای مواصلاتی و کنترل محور دیلم به این شهرستان دو دستگاه سمند و یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی ماموران از خودروهای توقیفی تعداد  ۹ دستگاه تلوزیون (ال. ای. دی)، بیش از یک هزار عدد لامپ کم مصرف و تعدادی قوطی مواد کنسروی خوراکی فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: بنا به اظهار نظر کارشناسان نیروی انتظامی ارزش تقریبی این محوله های قاچاق بیش از ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است. همچنین تعداد سه نفر متهم در ارتباط با این پرونده دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

صالحی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی شهرستان شوشتر در راستای تامین نظم، امنیت و مبارزه با سارقان حرفه ای در یک ماه گذشته با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند طی چندین ماموریت پلیسی در نقاط مختلف این شهرستان تعداد ۵۲ سارق سابقه دار را پس از شناسایی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

وی عنوان کرد: متهمان در بازجویی های فنی پلیس به ۱۰۷ فقره انواع سرقت شامل ۱۴ سرقت منزل، ۱۹ فقره سرقت احشام، ۱۶ فقره سرقت موتور سیکلت، هفت فقره سرقت در اماکن، دو فقره سرقت خودرو، یک فقره کیف قاپی، دو فقره محتویات داخل خودرو و ۲۱ فقره سایر سرقت ها اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان یادآور شد: در مجموع در ارتباط با این پرونده تعداد سه باند سارق حرفه ای منزل، احشام و موتور سیکلت شناسایی و منهدم شد. در بازرسی از مخفیگاه این سارقان تعداد زیادی از اموال مسروقه از قبیل موتورسیکلت، وجه نقد، چند دستگاه گوشی تلفن همراه و لوازم منزل کشف که با دعوت از مالباختگان اموال مسروقه به آن ها بازگشت داده شد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

احسان شنبه , ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۱

افرین درود بر فرماندهان انتظامی شوشتر

انتخاب سردبیر