عباس امیدی فر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لالی شد

در مراسمی که یکشنبه صبح با حضور سردار باقری جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر ( عج ) در سالن اداره ارشاد اسلامی برگزار شد فرمانده جدید سپاه ناحیه مقاومت بسیج لالی معارفه شد .

در این برنامه طی حکمی از سوی فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر خوزستان ، سرهنگ امیدی فر به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لالی معارفه و سرهنگ فاضلی تودیع شد.

سردار باقری ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳آبان ماه و روز ملی مبارزه با استکبار بیان کرد:اتفاقات اخیر که در فلسطین و غزه صورت گرفت از دسیسه های اسرائیل با هدف این است که طوفان الاقصی را به نفع خودشان به اتمام برسانند،در حالی که حکومت پوشالی اسرائیل درهم شکسته و اقتدار و ماهیت خود را از دست داده است

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر ( عج ) با اشاره به استقامت و پایداری مردم ایران در دوران دفاع مقدس بیان کرد:یکی از پیروزی های ما دردوران دفاع مقدس، استقامت مردم غیور کشور ایران بوده که پای کار انقلاب اسلامی ایستادند، آمار شهیدان شهرستان خرمشهر، سوسنگرد،هویزه،آبادان و…. نشان دهنده ی این است که مردم خوزستان در راه اسلام جانفشانی ها و فداکاری های بسیار کردند.

وی در پایان افزود:در دوران دفاع مقدس بیش از ۲۰کشور از عراق حمایت کرده و باعث جنگ تحمیلی عراق علیه ملت شریف ایران شدند و الان نیز این کشور ها از اسرائیل حمایت کرده و وارد جنگ با مردم فلسطین شده اند

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=11258

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: