از ۲۳۰ میلیارد تومان مطالبات آموزش و پرورش تاکنون حتی یک ریال وارد سازمان نشده است

تقی زاده

تقی زاده با اشاره به مطالبات آموزش و پرورش خوزستان از دستگاه​های اجرایی افزود: آموزش و پرورش استان مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان از دستگاه​های مختلف طلب دارد و تاکنون حتی یک ریال از آن وارد سازمان نشده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه کلاس های تقویتی پایه سوم متوسطه و کنکور از شاخص های ارزیابی ملی هستند گفت: باید برنامه های ما در این زمینه به سطح برنامه های ملی برسد.
به گزارش ایرنا محمد تقی زاده یکشنبه در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش در سرسرای جلسات استانداری خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تلاش هستیم تا با اجرای خوب این برنامه ها، دانش آموزان سطح پایه سوم متوسطه با شرکت در کلاس های تقویتی و کنکور سهم قابل قبولی از قبولی های کنکور را در کشور به خود اختصاص دهند.
وی افزود: کلاس های تقویتی پایه سوم متوسطه و کنکور به طور مستمر در حال برگزاری است و یک دوره آموزشی ۴۰ روزه از اسفند در سطح بالاتری از آموزش در همه نواحی آموزش و پرورش برگزار شده است.
همچنین محمد تقی‌زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در این جلسه گفت: با تمام مشکلاتی که وجود داشت در سال‌گذشته چند رتبه در کنکور ارتقا داشتیم و برنامه‌های آموزشی بسیار خوبی در این زمینه برگزار شده است.
وی با اشاره به مطالبات آموزش و پرورش خوزستان از دستگاه​های اجرایی افزود: ما برای برنامه‌های ارتقای کنکور نیاز به ۲۷ میلیارد تومان داریم، این در حالی است که آموزش و پرورش استان مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان از دستگاه​های مختلف بدهی دارد و تاکنون حتی یک ریال از آن وارد سازمان نشده است.
تقی زاده ادامه داد: این کلاس ها در همه مناطق و نواحی خوزستان با تاکید بر مناطق محروم و حاشیه ای و با بهره گیری از معلمان باسابقه در حال برگزاری است.
وی در ادامه با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم ابراز امیدواری کرد: جامعه، مردم و مسوولان استقبال خوبی از این هفته داشته باشند ولی انتظار داریم، سایر نهادها و ارگان ها نیز برای برگزاری برنامه پیشقدم شوند.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=6356

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: