سعید ایزدیان از سادات ابراهیمی حمایت کرد+ تصاویر

سعید ایزدیان از سادات ابراهیمی حمایت کرد+ تصاویر

به گزارش سفیر شوشتر، در شامگاه گذشته حاج سعید ایزدیان با حضور در ستاد انتخاباتی سید محمد سادات ابراهیمی در شهرستان گتوند و شوشتر موجی عظیم در انتخابات شوشتر و گتوند به وجود آورده است. فریاد مردم شوشتر و گتوند و اتحاد مردم با حضور شیر مرد بختیاری در آسمان طنین انداز شد. دکتر سعید

به گزارش سفیر شوشتر، در شامگاه گذشته حاج سعید ایزدیان با حضور در ستاد انتخاباتی سید محمد سادات ابراهیمی در شهرستان گتوند و شوشتر موجی عظیم در انتخابات شوشتر و گتوند به وجود آورده است.

فریاد مردم شوشتر و گتوند و اتحاد مردم با حضور شیر مرد بختیاری در آسمان طنین انداز شد.

دکتر سعید ایزدیان رای خود و حامیان خود را متعلق به سادات ابراهیمی دانست و موجی عظیم در انتخابات شوشتر و گتوند به وجود آورد.

سعید ایزدیان در گفت و گوی اختصاصی با سفیر شوشتر اظهار داشت:  اصلح ترین نامزد در حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند را سید محمد سادات ابراهیمی بوده و از ایشان اعلام حمایت می کنم.

وی افزود: با توجه به تجارب سادات ابراهیمی در مجلس هشتم و نهم و پتانسیل های شهرستان های شوشتر و گتوند حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی اصلح ترین نامزد در حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند است.

ایزدیان با اشاره به منافع مردم شوشتر و گتوند بیان کرد: سادات ابراهیمی می تواند نسبت به دیگر نامزد ها از منافع مردم در شهرستان شوشتر و گتوند دفاع کند و با یاری خداوند در دوره سوم خدمات ویژه ای به مردم منطقه خواهد داد.

ایزدیان (۲)

IMG_1938

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ناصر چهارشنبه , ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

مگر ایزدیان که رد صلاحیت شده از این سادات دفاع کنه
متاسفم متاسف

محمد سه شنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

خخخخخخخخخخخخخ . به عنوان فعال رسانه ای که سالهاست خارج از خوزستان فعالیت میکنم امروز به سایت های شوشتر سرک کشیدم . واقعا آماتورید این جوزدگی واسه یه رسانه خیلی تاسف انگیزه . بعد از چند ماه توجه کنید به متن :فریاد مردم شوشتر و گتوند و اتحاد مردم با حضور شیر مرد بختیاری در آسمان طنین انداز شد

انتخاب سردبیر