کد خبر : 8324
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 تیر 1395 - 15:05
675 views

کمبود یک هزار نیرو و وجود بیش از ۸۰ فضای آموزشی با عمر ۴۰ سال درشوشتر

کمبود یک هزار نیرو و وجود بیش از ۸۰ فضای آموزشی با عمر ۴۰ سال درشوشتر

به گزارش سفیر شوشتر،  مصطفی سمالی روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شوشتر اظهارکرد: تمام مشکلات آموزش و پرورش شوشتر که بیشتر شامل کمبود نیرو،فضای آموزشی و تجهیزات است شناسایی شده و برای پیگیری و حل آنها، نامه ای مشترک با امضای امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی

به گزارش سفیر شوشتر،  مصطفی سمالی روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شوشتر اظهارکرد: تمام مشکلات آموزش و پرورش شوشتر که بیشتر شامل کمبود نیرو،فضای آموزشی و تجهیزات است شناسایی شده و برای پیگیری و حل آنها، نامه ای مشترک با امضای امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش تنظیم شده است.
وی در ادامه گفت: امسال دو هزار و ۶۵۳دانش آموز شوشتری در ۹حوزه امتحانی در آزمون سراسری به رقابت می پردازند.
وی افزود: کلیه تمهیدات لازم شامل پایداری برق در حوزه های امتحانی، استقرار اورژانس، تامین سامانه سرمایشی، امنیت و تهیه بسته های پذیرایی برای برگزاری این آزمون مهم در نظر گرفته شده است.
سمالی اظهارکرد: کنکور سراسری، آزمونی بزرگ و سرنوشت ساز در زندگی جوانان است که با توجه به اهمیت موضوع به دستگاه های مربوطه ابلاغ شده تا فضایی مناسب و مطلوب برای رقابت صحیح و عادلانه داوطلبان مهیا کنند.
در شهرستان شوشتر ۳۲۰ واحد آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی وجود دارد که سال تحصیلی ۹۴-۹۵ حدود ۴۰ هزار دانش آموز در این واحدها مشغول تحصیل بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر