کد خبر : 3845
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1393 - 14:40
1,025 views

سید مهدی موسوی کارگردان فیلم در گفتگو با شهردار شهرستان شوشتر

سید مهدی موسوی کارگردان فیلم در گفتگو با شهردار شهرستان شوشتر

سید مهدی موسوی کارگردان فیلم گندی شاپور در گفتگو با شهردار شوشتر از زحمات و همکاری شهردار شوشتر جهت همکاری کامل با این مجموعه تقدیر و تشکر کرد.   به گزارش سفیر شوشتر،آرش دور شهردار شوشتر امروز میزبان فیلم سازانی بود که از تهران برای به تصویر کشیدن فیلمی تاریخی از آثار باستانی کشور ،

سید مهدی موسوی کارگردان فیلم گندی شاپور در گفتگو با شهردار شوشتر از زحمات و همکاری شهردار شوشتر جهت همکاری کامل با این مجموعه تقدیر و تشکر کرد.

 

به گزارش سفیر شوشتر،آرش دور شهردار شوشتر امروز میزبان فیلم سازانی بود که از تهران برای به تصویر کشیدن فیلمی تاریخی از آثار باستانی کشور ، شوشتر را انتخاب کرده بودند.

 

آرش دور در مورد آثار تاریخی شوشتر افزود:بسیار مسرور هستیم که شما فیلمسازان شوشتر را برای به تصویر کشیدن انتخاب کردید آثار باستانی و میراث گران قدر شوشتر بی نظیر است و به صورت کامل از کوچه های این شهر تاریخی تا تمامی مکانهای باستانی ودیدنی شوشتر را برای فیلم سازان توضیح دادند.

 

سید مهدی موسوی کارگردان فیلم جنگ شاپور گفت:ما بعضی از آثار باستانی و تاریخی شهرستان شوشتر دیدن کرده ایم و این آثار در نوع خود بی نظیر هستند.

 

شهردار شوشتر  در پایان عنوان کرد:از تمامی ظرفیت شهرداری برای کمک به فیلمسازان استفاده میکنیم  و هر کمکی که شهرداری بتواند در جهت ارائه هرچه بهتر  این فیلم در شوشتر انجام شود با گرمی استقبال میکند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

طراحی چهره سیاه قلم شنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۴:۴۹

خسته نباشید ممنون به خاطر این وبسایت زیبا

انتخاب سردبیر