پرفسور بهنیا کتابخانه خود را به دانشگاه آزاد شوشتر اهداء کرد

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم از شوشتر، امروز با حضور مسئولان شهرستان شوشتر پرفسور عبدالکریم بهنیا کتابخانه ۲۵۰۰ جلد کتابی خود را به دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر اهداء کرد.

پوربختیار

غفار پور بختیار در مراسم اهداء کتابخانه پرفسور بهنیا اظهار داشت: فرهنگ کتابخانه باید در جامعه باید رواج پیدا کند و تأثیر آن در جامعه بسیار مهم و مؤثر است.

وی افزود: با هدیه دادن کتاب این گنجینه علمی را از قفس کتابخانه‌ها رها و به ترویج کتابخانه نیز کمک کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد شوشتر بیان کرد: فضای مناسبی به را گنجینه‌های پرفسور بهنیا در دانشگاه آماده کرده‌ایم و تعدادی از این کتاب‌ها در کشور بی نظیر و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی عنوان کرد: ما می‌توانیم با هدیه دادن کتاب یک رنگی، صفا، صمیمیت و علم را در بین تمام اقشار جامعه نهادینه کنیم.

پرفسور بهنیا

پرفسور بهنیا در این مراسم با اشاره به اهداء کتاب در تمام دنیا تصریح کرد: در تمام دنیا رسم هست که کتاب‌ها به فروش می‌رسد و من در ۲۴ کشور دنیا این را مشاهده کردم ولی من فرزند ایران هستم و کتابخانه خودم را اهداء کردم.

پدر قنات ایران با اشاره به قیمتی بودن بعضی آر این کتاب‌ها گفت: تعدادی از این کتاب‌ها به ارزش ۳۰۰ دلار بوده از سال‌های گذشته جمعآوری و مطالعه کرده‌ام که این کتاب‌ها الان در دنیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

وی گفت: دانشگاه آزاد شوشتر از پتانسیل‌ها و ارزش‌های بسیار زیادی برخوردار است و من با اهدا ء ۲ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب به این دانشگاه هدفم رشد علمی در دانشگاه است.

بهنیا عنوان کرد: کتابخانه مرکزی یکی از ارکان مهم در دانشگاه‌های دنیا بوده و باید این موضوع مهم در کشور ایران نیز از اهمیت بیشتری برخوردار شود.

وی با اشاره به فرهنگ ارثیه در دانشگاه‌ها گفت: فرهنگ کتاب یک ارثیه مهم بوده و باید در کشور و جامعه نهادینه شود و با اهداء کتابمی‌توانیم زمینه ایجاد رشد فکری در کشور را فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این کتابخانه می‌تواند یکی از مهم‌ترین کتابخانه‌های تخصصی در زمینه‌های علمی در استان خوزستان باشد و این گنجینه‌های علمی در کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد شوشتر ایجاد شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=7760

۱ نظر

  • قطعآ ریاست محترم دانشگاه آزاد شوشتر با منش و مدیریتی که دارد در این کار نقش آفرینی داشته اند امیدوارم اتوفیقات روز افزون نصیب ایشان بشود

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: