هیئت ها نباید جولانگاه انتخابات مجلس باشد ; استفاده از تریبون محرم برای انتخابات جرم است

هیئت ها نباید جولانگاه انتخابات مجلس باشد ; استفاده از تریبون محرم برای انتخابات جرم است

همیشه از سوی مراجع مذهبی و مقام‌های مسئول به کاندیدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی توصیه می‌شود که از طرح مباحث سیاسی و جناحی در این ایام خودداری کنند و حرمت مجلس امام حسین را نگه دارند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سفیرشوشتر ، همزمان با ، شب تاسوعا و عاشورا در اقصی نقاط کشور هیئت‌های

همیشه از سوی مراجع مذهبی و مقام‌های مسئول به کاندیدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی توصیه می‌شود که از طرح مباحث سیاسی و جناحی در این ایام خودداری کنند و حرمت مجلس امام حسین را نگه دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سفیرشوشتر ، همزمان با ، شب تاسوعا و عاشورا در اقصی نقاط کشور هیئت‌های عزاداری برگزار می‌شود که در این مراسم‌های مذهبی علاوه بر مداحی و روضه خوانی، سخنرانی‌های مختلفی هم در کشور صورت می‌گیرد.

با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگان، در حالی که هنوز ۵ ماه تا انتخابات مانده است، متأسفانه برخی از تریبون ایام محرم برای اهداف انتخاباتی خود استفاده می‌کنند.

این در حالی است که بر اساس قانون کشور استفاده ابزاری از تریبون‌های ایام محرم و همچنین تبلیغات زود هنگام برای انتخابات جرم محسوب می‌شود که باید دستگاه‌هایی که بر این امر در شوشتر نظارت می‌کنند بسیار هوشیار باشند .

به کرات مشاهده شده که نامزدهای انتخابات مجلس از شوشتر و گتوند در این جلسات سخنوری و افاضات بسیار میگویند و این فرصت را غنیمت شمرده و از کنار این اجتماعات مذهبی به راحتی نمی‌گذرند.

همچنین شب اول محرم امسال رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر با بیان اینکه تنور انتخابات باید گرم نگه داشته شود افزود: امسال سال منتهی به دو انتخابات مهم در سطح کشور است در کنار اینکه تنور انتخابات باید گرم نگه داشته شود اما هیئت‌ها نباید جولانگاه انتخابات مجلس شود.

از طرف دیگر حرمت عزاداری ایام محرم بالاتر از این موضوع بوده است که عده‌ای سودجو بخواهند از آنها استفاده ابزاری کرده و دست به تخریب رقبای خود بزنند.

مردم شوشتر و گتوند حتماً خود بر این موضوع واقف هستند که به کسی از هیچ فرصتی حتی روضه سرور و سالار شهیدان برای جذب رأی فرو گذار نیست اعتماد نخواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر