خاکستر شرکت توسعه و نیشکر تهدیدی جدی برای اهواز است/اختیار شرکتهای آلاینده در اختیار بنده نیست تا با آنها مقابله کنم

سید خلف موسوی در مراسم روز پاکسازی و نظافت عمومی شهر اظهار داشت:کیفیت زندگی  در شهرها به محیط زیست شهری وابسته است به عنوان نمونه پدیده ایی به نام گرد و خاک حیات همه ی انسانها و حتی جانداران را تهدید می کند
وی ادامه داد:همه باید در هر مقام و جایگاهی که هستند نگران محیط زیست شهری از نظر بهداشت عمومی باشند.
شهردار اهواز با اشاره به خاکستر منتشر شده توسط شرکت توسعه و نیشکر در آسمان اهواز و تهدید جدی برای محیط زیست شهری تصریح کرد: این خاکستر تهدیدی جدی برای محیط زیست شهر اهواز در کنار پدیده ی ریزگردها و سایر آلودگی ها است.
وی همچنین گفت اختیار بسیاری از این شرکتهای آلاینده در اختیار بنده به عنوان شهردار و خدمتگذار مردم نیست که بتوانیم از آن جلوگیری یا با آنها مقابله کنم اما تلاش می کنم با اقدامات محدود کننده و پیشگیرانه مدیریت شهری، با این آلاینده ها مقابله نماییم.
سیدخلف موسوی با اظهار گلایه از عمل نکردن شرکت های دولتی و غیر دولتی به تعهدات خود در زمینه کمربند سبزگفت: متاسفانه به جز استانداری خوزستان و شهرداری اهواز هیچ ارگان دیگری به تعهدات خود در این زمینه عمل نکرده است و اجرای این طرح نیازمند همکاری سراسری همه ی سازمان ها است.
شهردار اهواز گفت:ما تا غروب در کنار کارگران زحمتکش خدماتی خواهیم ماند تا این زحمتکشان احساس کنند که هیچ تفاوتی با سایرین ندارند و تنها تفاوت در وظایف ماست و این مانور تا پایان سال به صورت مستمر ادامه خواهد داشت .
وی اظهار داشت: من به مدیرانم گفتم گمان نکنید که هر کسی مدیر است پیش خدا عزیزتر است و چه بسا آن کارگری که وظیفه خودش را به نحو احسنت انجام می دهد بسیار نزد پروردگار مقام بالاتری دارد نسبت به مدیری که به وظایف خود عمل نمی کند دارد. خداوند می فرماید قطعا کسانی که در راس امور هستند مسئولیت بیشتری دارند و نزد خداوند باید پاسخگو باشند.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=8035

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: