کد خبر : 7825
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 دی 1394 - 5:38
2,433 views

سعید ایزدیان ثبت نام کرد

سعید ایزدیان ثبت نام کرد

به گزارشسفیر شوشتر، سعید ایزدیان برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعتی پیش در محل فرمانداری شوشتر حاضر شد و ثبت نام کرد. گفتنی است وی در دوره ششم انتخابات مجلس شورای اسلامی با کسب ۳۰ هزار رای از حضور در مجلس شورای اسلامی باز ماند. انتهای پیام/

به گزارشسفیر شوشتر، سعید ایزدیان برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعتی پیش در محل فرمانداری شوشتر حاضر شد و ثبت نام کرد.

گفتنی است وی در دوره ششم انتخابات مجلس شورای اسلامی با کسب ۳۰ هزار رای از حضور در مجلس شورای اسلامی باز ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 جمعه , ۴ دی ۱۳۹۴ - ۷:۲۵

آقای ایزدیان لطفا اگه می دونید مثل سال های قبل تائیدت نمی کنن و شما نمی تونید تائیدیه بگیرین لطفا همین الان کنار بکشین و با احساسات مردم بازی نکید .

علی رضا جمعه , ۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱

مردم را سر کار می گذارند این افراد تکرای

سید کمال جمعه , ۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

جناب ایزدیان واقعا من و گروهی کثیری از مردم شوشتر به این نتیجه رسیدیم که تنها کسی که واجد تمام شرایط یک نماینده کارامد و شجاع و دلسوز و درداشنا و ولایتمدار را یک جا دارا میباشید و بسیار خوشحالیم که اعلام امادگی کردی و کمر همت بستی تا به این نابسامانی ها و بی عدالتی هایی که در دو شهر عقب افتاده و محرم سوشتر و گتوند و دیگر شهرهای تازه تاسیس اطاف و روستاهای حومه خاتمه بدهی . توکل بر خدا کن انشا… پیروزی با شماست . مردم پی برده اند که تحت اسم و لوای … چقدر با احساسات قومی و مذهبی شان بازی کردن و چه خیانت های که نکردن . شک نکن رای من و همه مردم شوشتر و گتوند از ان خودت هست .

محمد جمعه , ۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸

درود بر شما . بجای ماهم رای بدهید خودتونم صندوق ها را باز کنید .عجب!!!

حسینی یکشنبه , ۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳

جناب ایزدیان کتعجب میکنم کسی که یکبار در انتخابات شرکت کرد ودر نیامد شرکت مجدد چیزی جز خراب کردن رای دیگران نصیبش نخواهد شد لذا بهترین گزینه خدایش کنر رفتن به نفع کس دیگریست که شانس بیشتر دارد .وخود را از این حس بدی که بعد از انتخابات دارد نجات دهد .

حسینی یکشنبه , ۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳

جناب ایزدیان تعجب میکنم کسی که یکبار در انتخابات شرکت کرد ودر نیامد شرکت مجدد چیزی جز خراب کردن رای دیگران نصیبش نخواهد شد لذا بهترین گزینه خدایش کنار رفتن به نفع کس دیگریست که شانس بیشتر دارد .وخود را از این حس بدی که بعد از انتخابات دارد نجات دهد .

انتخاب سردبیر