کد خبر : 1816
تاریخ انتشار : جمعه 22 فروردین 1393 - 20:08
578 views

فولاد خوزستان قهرمان جام سیزدهم شد

فولاد خوزستان قهرمان جام سیزدهم شد

مدیریت پایگاه خبری سفیر شوشتر، دومین قهرمانی فولاد خوزستان در لیگ برتر را که با کوشش بازیکنان این تیم، درایت کادر فنی و حمایت های هواداران به دست آمد را به تمامی هم استانی های خود تبریک عرض می نمایم. تیم فوتبال فولاد خوزستان با پیروزی مقابل گسترش فولاد تبریز قهرمان سیزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال

مدیریت پایگاه خبری سفیر شوشتر، دومین قهرمانی فولاد خوزستان در لیگ برتر را که با کوشش بازیکنان این تیم، درایت کادر فنی و حمایت های هواداران به دست آمد را به تمامی هم استانی های خود تبریک عرض می نمایم.

تیم فوتبال فولاد خوزستان با پیروزی مقابل گسترش فولاد تبریز قهرمان سیزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال شد. این قهرمانی در شرایطی برای شاگردان حسین فرکی رقم خورد که نفت برابر سپاهان تن به شکست داد، استقلال نتوانست تراکتورسازی را ببرد و پرسپولیس هم با وجود پیروزی برابر استقلال صنعتی نتوانست به این عنوان دست پیدا کند و دوم شد.

به گزارش سفیر شوشتر، هفته سی ام و پایانی رقابتهای لیگ برتر فوتبال شامگاه امروز جمعه برگزار شد که در یکی از این دیدارها تیم فولاد خوزستان در زمین گسترش فولاد تبریز با یک گل پیروز شد و عنوان قهرمانی سیزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال شد. تنها گل این تیم را مهرداد جماعتی در دقیقه ۳۷ به ثمر رساند.

بدین ترتیب شاگردان فرکی با ۳ امتیازی که به دست آوردند جمع امتیازات خود را به عدد ۵۷ رساندند و جشن قهرمانی خود را در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر