برگزاری اردیبهشت تئاتر در شوشتر

رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر ضمن قرائت پیام حجت الأسلام والمسلمین سپهر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اعلام کرد: اردیبهشت تئاتر بهانه ایست تا از فعالیت های بی چشمداشت هنرمندان عرصه ی تئاتر قدردانی گردد.

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد شوشتر بهرامی اظهار کرد : تئاتر، هنر ارزشمندی است که دستاوردش تامل و تعمق انسان به درون خویش و نظام هستی و زندگی است. و این موهبتی است که می بایست هنرمندان، آن را قدر دانسته و ارج نهند و منزلت والای خویش را بشناسند.

وی با اشاره به فرازی از بیانه ی ارزشمند روز جهانی تئاترافزود: هرچند کار هنری و تأثیری که بر مخاطب می گذارد را نمی توان با مادیات ، ارزش گذاری کرد اما همین که بر روی صحنه ، نام هنرمندی که سالها خاک صحنه را خورده آورده شده و از آن تقدیر گردد ؛ به قطع، بخش عظیمی از خستگی سالها رنج و مشقتی که بر دوش کشیده را می زداید و ما در این نکوداشت، شاهد این ماجرا بودیم و خوشبختانه لبخند رضایت هنرمندان را در چهره هایشان دیدیم.

در پایان این مراسم ، خلیل ضرغامپور نیز با ارایه ی گزارشی از عملکرد یکساله ی امور هنری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر ، از دستاوردهای انجمن نمایش و افتخارآفرینی های تنی چند از هنرمندان در جشنواره های استانی و کشوری گزارشی ارایه و به برترینهای گروه های هنری ، لوح یادبود و هدیه اهداء گردید.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=2503

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: