فرماندار شوشتر توضیح داد؛

راست و دروغ ماجرای آزار جنسی کودکان در شوشتر

راست و دروغ ماجرای آزار جنسی کودکان در شوشتر
فرماندار شوشتر درباره انتشار تصاویر تجاوز و آزار و اذیت جنسی چند پسر کودک و نوجوان توسط یکی از مجرمان سابقه دار این شهر می‌گوید: پرونده این فرد و همدستانش در انتظار صدور رأی است و دادستان از خانواده‌ها خواسته شکایت خود، در این باره را تکمیل کنند.؛

حسین پنبه دانه پور، فرماندار شوشتر درباره انتشار فیلم تجاوز یک مجرم سابقه دار در این شهر به چند کودک و نوجوان می گوید: زمانی که این فیلم منتشر شد، هم توزیع کننده هم فیلمبردار و هم این فرد بازداشت شدند.

وی در پاسخ به اینکه پرونده در چه مرحله ای از رسیدگی قرار دارد، تصریح می کند: در حال حاضر نیز در اختیار مقام قضایی قرار گرفته اند و پرونده در انتظار صدور رأی است.

*تکذیب تهدید خانواده قربانیان
فرماندار شوشتر در واکنش به اینکه برخی رسانه های خارجی مدعی شده اند، این خانواده ها تهدید شده اند در صورت انتشار اخبار ماجرا با آن ها برخورد خواهد شد، می گوید: چنین چیزی اصلا صحت ندارد و دادستان خانواده های محترم این کودکان را خواسته است، برخی شکایت خود را تحویل داده اند و برخی هم در حال تکمیل و تحویل اند تا به اعمال قانون از سوی قوه قضائیه کمک کند.

وی ادامه می دهد: ان شاءالله قوه قضائیه با اشد مجازات با آن ها برخورد خواهد کرد. ما با جدیت در شورای تأمین پیگیر این ماجرا هستیم، چراکه آبروی شهرستان و استان را به مخاطره انداخته اند.

پنبه دانه پور در پاسخ به اینکه چرا این فرد با وجود سابقه و حکم سنگینی که گفته می شود دریافت کرده، از زندان آزاد و به حال خود رها شده بوده است، تصریح می کند: البته این موضوع را دوستان قوه قضائیه با توجه به قانون باید پاسخ دهند اما بر اساس پیگیری هایی که بنده انجام دادم، گفتند این فرد بیماری روانی دارد و طبعا به دلیل تأیید این موضوع آزاد شده است. باید این را در نظر بگیریم که ما درکشور قانون داریم و چیزی فراتر از قانون وجود ندارد و حتما دوستان ما در قوه قضائیه بر اساس قانون عمل کرده اند.

اخیرا تصاویر و فیلم هایی در فضای مجازی منتشر شده است که مردی پسران خردسال و نوجوان را مورد آزار و اذیت جنسی و تجاوز قرار می دهد. بر اساس اطلاعات منتشر شده این فرد از مجرمان سابقه دار شهرستان شوشتر است.

ایرنا پلاس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر