کد خبر : 3257
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 تیر 1393 - 5:32
694 views

کتاب نویسنده ۱۸ ساله شوشتری رونمایی شد

کتاب نویسنده ۱۸ ساله شوشتری رونمایی شد

کتاب «پینوکیو برای زمستانی در راه» به نویسندگی بهروز موری نویسنده ۱۸ ساله خوزستانی با حضور مسئولان استانی در نمایشگاه قرآن و عترت رونمایی شد. به گزارش سفیر شوشتر، مراسم رونمایی از «کتاب پینوکیو برای زمستانی در راه» اثر بهروز موری نویسنده ۱۸ ساله خوزستانی در نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان برگزار شد. در این

کتاب «پینوکیو برای زمستانی در راه» به نویسندگی بهروز موری نویسنده ۱۸ ساله خوزستانی با حضور مسئولان استانی در نمایشگاه قرآن و عترت رونمایی شد.

به گزارش سفیر شوشتر، مراسم رونمایی از «کتاب پینوکیو برای زمستانی در راه» اثر بهروز موری نویسنده ۱۸ ساله خوزستانی در نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان برگزار شد.

در این برنامه که صبح امروز در در نمایشگاه قرآن و عترت انجام شد همایون قنواتی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و مسئول اداره و فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر حضور داشتند.

در این مراسم که جمعی از شاعران خوزستانی و اقشار گوناگون مردم حضور داشتند بهروز موری در سخنانی با تقدیر از حاضران اظهار کرد: قالب کتاب اشعار دو بیتی هستند.

این شاعر ۱۸ ساله خوزستانی اشعارش کتابش را  با موضوع مسائل روز و مشکلات و مشقات زندگی امروزی عنوان کرد و گفت: هرچه به سمت پیشرفت و تکنولوژی پیش می رویم مشکلات زندگی نیز بیشتر می‌شود.

وی به رفتار و رابطه محبت آمیز والدین در کتابش اشاره کرد و افزود: رابطه بین فرزند و والدین باید بسیار پررنگ شود و تکنولوژی و مشکلات امروزی نباید باعث کم رنگ شدن روابط بین فرزند و والدین شود.

موری اضافه کرد: این کتاب با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر و اداره کل فرهنگ و ارشاد خوزستان و از انتشارات الهام اندیشه منتشر شد.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر