کد خبر : 7086
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مرداد 1394 - 11:39
693 views

نامزد های انتخاباتی با وعده زیاد مردم را فریب ندهند

نامزد های انتخاباتی با وعده زیاد مردم را فریب ندهند

به گزارش سفیر شوشتر، حجت‌الاسلام سعید علیپور در جمع نمازگزاران کوی لور شهرستان اندیمشک گفت: دستاوردهای معنوی ماه مبارک رمضان را تا رمضان سال آینده حفظ کنیم. رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر با اشاره به برکات و فضائل فراوان ماه مبارک رمضان و برگزاری خوب مراسم این ماه شریف، از همه دست‌اندرکاران برگزاری برنامه های ماه رمضان به‌ویژه

به گزارش سفیر شوشتر، حجت‌الاسلام سعید علیپور در جمع نمازگزاران کوی لور شهرستان اندیمشک گفت: دستاوردهای معنوی ماه مبارک رمضان را تا رمضان سال آینده حفظ کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر با اشاره به برکات و فضائل فراوان ماه مبارک رمضان و برگزاری خوب مراسم این ماه شریف، از همه دست‌اندرکاران برگزاری برنامه های ماه رمضان به‌ویژه ائمه محترم جماعات، نیروهای فرهنگی و پرسنل خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در برقراری امنیت در لیالی با عظمت قدر تقدیر کرد.

وی با اشاره به توافق هسته ای جمهوری اسلامی ایران با کشورهای ۱+۵ بیان داشت: ملت ما از این توافق هم خوشحال هستند و هم نگران‌اند، خوشحال‌اند ازاین‌جهت که کشور ما درگیر جنگ نخواهد شد هر چند در صورت بروز جنگ نیز پیروز واقعی میدان نبرد مردم غیور ایران اسلامی هستند، و از حیث دیگر نگرانیم زیرا دشمن ما مکار، حیله گر و غیر قابل اعتماد است و لذا رئیس جمهور محترم و مسئولین سیاست خارجی ما باید با لحاظ خطوط قرمزی که مقام معظم رهبری ترسیم فرمودند، گام بردارند.

حجت‌الاسلام سعید علیپور در ادامه با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: تجربه ثابت کرده است در تبلیغات انتخاباتی هر کسی که به مردم بیشتر وعده داده به همان میزان دروغ‌های بزرگ‌تری گفته است و نامزد های انتخاباتی با وعده زیاد مردم را فریب ندهند.

وی تصریح کرد: مردم ما باید با پرهیز از جناح بازی و دوری از نگاه قومی و قبیله ای، به شخصی رأی دهند که عملاً مطیع اوامر رهبر معظم باشد و نیز عملکرد گذشته او سراسر قوی و مثبت بوده باشد و شما بهتر می دانید چه کسی در سنوات گذشته به دور از شعارمحوری به مردم اندیمشک خدمت کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر