عباسی مدیرعامل لاستیک خوزستان؛

در صورت تامین منابع مالی ۱۰۰۰ شغل جدید ایجاد می شود/ از وضعیت مخابرات در شرکت گلایه مندم

در صورت تامین منابع مالی ۱۰۰۰ شغل جدید ایجاد می شود/ از وضعیت مخابرات در شرکت گلایه مندم
مدیرعامل شرکت لاستیک خوزستان در جمع خبرنگاران به تشریح وضعیت فعلی شرکت پرداخت و در خصوص برنامه های آتی شرکت گفت: در صورت تامین منابع مالی 1000 شغل جدید ایجاد می شود؛

عباسی مدیرعامل عباسی مدیر عامل شرکت لاستیک سازی خوزستان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان شوشتر گفت :معتقدم باید به این شرکت‌ها و رسانه‌ها احترام متقابل وجود داشته باشد.

این سرمایه‌گذار بخش خصوصی گفت: اصالتا اهل خوزستان نیستم اما مهمان‌نوازی و بزرگواری مردم منطقه زبانزد خاص و عام است در شرکت حوزه استحفاظی شهرستان گتوند واقع شده اما ۵۰ درصد از نیروهای این شرکت از مردم شهرستان شوشتر هستند و این مهم نشان از قرابت نظری و نزدیکی مردم دو شهرستان دارد.

 و در خصوص برنامه‌های آتی شرکت افزود: در حال حاضر در این مجموعه تنها تیوب تولید می شود،  مهمترین برنامه جاری شرکت لاستیک سازی تاسیس و راه اندازی خط تولید لاستیک است، که با اجرای این طرح حدود هزار نفر اشتغالزایی خواهیم داشت.

عباسی گفت: در سطح استان به جز اداره کل مخابرات سایر اداره‌کل ها همکاری لازم را با مجموعه شرکت داشته‌اند وی در خصوص مشکلاتی که سیستم مخابرات در مجموعه شرکت دارد یادآورشد: در برخی از نقاط شرکت مشکل آنتن دهی تلفن همراه وجود دارد و در این زمینه رایزنی‌ها نامه نگاری‌های فراوانی صورت گرفت اما منتج به نتیجه نشده که جای تاسف دارد، در حوزه زیر ساخت پس از پیگیری های فراوان هنوز به نتیجه مطلوبی نرسیدیم.

این فعال صنعتی ادامه داد: سیاسی نیستم و حضورم در این شرکت صرفاً در راستای تولید و اشتغال است، در انتخابات مجلس سال ۹۸ در تهران رای دادم، برای جناب آقای گیلانی احترام قائلم و ایشان را پیگیر مشکلات صنعت در منطقه می‌دانم.

وی ضمن ایراد اینکه آشنایی کامل با صنعت لاستیک را دارم، افزود:  پدرم لاستیک فروش بوده و از ۱۰ سالگی در بازار لاستیک بودم و تیمی قوی از نخبگان این صنعت در کنار لاستیک خوزستان هستند، نیمی از محصولات تولیدی این شرکت را شرکت‌های داخلی مانند زامیاد و تراکتورسازی و الباقی آن در بازار داخلی عرضه می شود.

وی خبر داد: خوشبختانه پس از چهار سال اولین پارت محصول کشور پاکستان صادر شده و در حال رایزنی جهت صادرات به کشور سوریه هستیم در صورت تامین منابع مالی تا یک و نیم سال آینده خط تولید لاستیک را راه‌اندازی می‌کنیم و این قول را به مردم می دهم که هزار اشتغال جدید ایجاد شود در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد از زیرساخت طرح شرکت موجود است در صورت حمایت از این مجموعه تا ۱۰ سال آینده بزرگترین شرکت تولیدی این عرصه خواهیم شد.

در پایان خبرنگاران از خط تولید تویوب این شرکت بازدید کردند.

مصطفی رسائی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر