سرهنگ روح اله بیگدلی در خصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و پشتیبانی سایر یگان‌های انتظامی با انجام اقدامات پلیسی ۴۵ معتاد متجاهر را جمع‌آوری و به منظور اصلاح و بازپروری تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد دادند.

وی با اشاره به اینکه اعتیاد در بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش دارد، گفت: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت افراد در امر تهیه و توزیع موادمخدر و معتادان متجاهر، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سارقان حرفه‌ای در باغملک ناکام ماندند

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان باغملک از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت توسط ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع ۲ فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان باغملک، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ عبدالرحیم قربان‌پور افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با تحقیقات تخصصی هویت ۲ سارق حرفه‌ای در ارتباط با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی، آن‌ها را مخفیگاه‌هایشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان باغملک با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان، ادامه داد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۲ فقره موتورسیکلت اعتراف و پس از تشکیل پرونده و تحویل مرجع قضائی با قرار صادره روانه زندان شدند.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=10947

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: