تسریع در ترمیم نقاط حفاری شده شوشتر

سید محسن سید موسوی گفت: موضوع جلب رضایتمندی مردم بسیار مورد تاکید است بنابراین در مسئله حفاری در نقاط مورد نیاز، ضمن اینکه باید ملاحظات کیفی مدنظر باشد تسریع در برگرداندن وضعیت به قبل از حفاری مانند روکش آسفالت و… باید حتماً در نظر گرفته شده تا زحمت کمتری برای مردم ایجاد شود.

او می‌گوید: در این ایام که ماه محرم را سپری می‌کنیم، حفاری در مسیر‌های حرکت دسته‌های عزاداری ممنوع است و انتظار می‌رود با رعایت این مسئله از ایجاد زحمت برای مردم جلوگیری شود.

به گفته او همه اعضای دعوت شده شخصاً ملزم به حضور در جلسات کمیسیون هستند و همچنین علاوه بر این، اهمال در اجرای مصوبات کمیسیون حفاری به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

سرپرست فرمانداری شوشتر گفت: هماهنگی بین بخش‌های مختلف برای حفاری و رعایت حریم‌ها و دیگر مسائل مربوطه نیز جزء نکات ضروری بوده که نیاز است برای جلوگیری از خسارت به زیرساخت‌ها انجام شود.

سید موسوی گفت: تاخیر در اجرای پروژه‌ها موجب اتلاف بیت المال، حیف و میل اعتبارات و اسراف در هزینه‌ها خواهد شد، لذا ضروریست تا برای پیشگیری از این مسئله دستگاه‌های مرتبط، با تمام توان مسیر را برای به پایان رساندن این طرح هموار کنند.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=10950

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: