کد خبر : 1843
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 فروردین 1393 - 12:14
560 views

نماینده شوشتر و گتوند و فرماندار شوشتر از دریافت یارانه ها انصراف دادند

نماینده شوشتر و گتوند و فرماندار شوشتر از دریافت یارانه ها انصراف دادند

ˈحیدر نجفی فرˈ فرماندار شوشتر روز یک شنبه هدف از انصراف خود از دریافت یارانه مرحله دوم را کمک به دولت تدبیر و امید برای بهبود شاخص های سلامت، بهداشت و بیمه همگانی و شتاب بخشیدن به روند توسعه کشور عنوان کرد. وی از کسانی که تمکن مالی دارند و نیازی به یارانه ندارند خواست

ˈحیدر نجفی فرˈ فرماندار شوشتر روز یک شنبه هدف از انصراف خود از دریافت یارانه مرحله دوم را کمک به دولت تدبیر و امید برای بهبود شاخص های سلامت، بهداشت و بیمه همگانی و شتاب بخشیدن به روند توسعه کشور عنوان کرد.

وی از کسانی که تمکن مالی دارند و نیازی به یارانه ندارند خواست از دریافت یارانه انصراف دهند.

حجت الاسلامˈسیدمحمد سادات ابراهیمیˈ نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی نیز انصرف قطعی خود از دریافت یارانه مرحله دوم به علت نیاز نداشتن به آن و کمک به دولت برای حل مشکلات کشور بیان کرد.

تاکنون شورای اداری استان، رییس، معاونان و شماری از اساتید دانشگاه های شهید چمران و جندی شاپور، فرهنگیان، اعضای شورای بنادر خوزستان، شماری از کارکنان مناطق جنوب و دستگاه های اجرایی و قشرهای مختلف مردم خوزستان انصراف خود را از دریافت یارانه نقدی مرحله دوم را اعلام کرده اند.

قرار است بخشی از درآمد حاصل از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و افزایش قیمت حامل های انرژی در بخش های بهداشت و درمان و بیمه روستاییان و کمک بیشتر به قشرهای آسیب پذیر جامعه صرف شود.

ثبت نام اینترنتی از متقاضیان دریافت یارانه مرحله دوم هدفمندی از ۲۰فروردین در سراسر کشور شروع و تا ۳۱ فروردین ماه ادامه می یابد.

بناست مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها از اول اردیبهشت ۱۳۹۳ اجرایی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر