اکبرزاده عضو محترم ائتلاف شورای متخصصین بخواند

جلسه روز گذشته شورای شهر به دلیل دستور جلسه حائز اهمیت بود، انتخاب هیئت رئیسه در دستور کار جلسه قرار داشت هر چند که از پیش ترکیب این هیئت رئیسه قابل پیش بینی بود.

اما در این مجال قصد پرداختن به ترکیب هیئت رئیسه نیست صرفاً دلیل اصلی این نوشتار نقدی بر سخنان آقای اکبر زاده نایب رئیس شورای شهر است که در جلسه روز گذشته مطرح کرده و در فضای مجازی فراگیر شده بود می باشد.

غلامرضا اکبرزاده در جلسه روز گذشته در پاسخ به برخی از انتقادات یونس زین الدین عضو دیگر شورای شهر که از عملکرد هیئت رئیسه مطرح کرد گفت: عملکرد دو ساله این شورا بی نظیر بوده است و با افتخار از این عملکرد شورا دفاع میکنیم، وی ادامه داد: اتفاقاتی که در این دو سال این شورا افتاده از بعد از انقلاب اسلامی بی نظیر بود است خدماتی نظیر آسفالت مناطقی همچون تعاونی ۴ کارون و شهرک ساحلی، و به گمان اکبر زاده نایب رئیس شورای شهر این اقدامات کارنامه این شورا را نسبت به شوراهای گذشته متمایز کرده است.

جناب آقای اکبرزاده اگر نمیداند بداند که همان آسفالتی که جز عملکرد غرور آمیز از آن یاد میکند که اصطلاحاً از صدقه سر سهمیه قیر رایگان بازآفرینی شهری است که جهت بافت های فرسوده در کل کشور توزیع می گردد، ضمناً سهم شوشتر به نسبت جمعیت در قیاس با دزفول و گتوند در خصوص این سهمیه ناچیز است. جناب آقای اکبرزاده در برخی از اوقات از پیگیری تخصیص همین سهمیه قیر رایگان نیز عاجز مانده اید!

جناب آقای اکبرزاده اگر نمیداند بداند پروژه پرطمطراق ساحل سازی که در روزهای گذشته کلنگ زنی شد همان طرحی بود که در شورای سابق مطالعات آن انجام شده است و نقشه آن آماده و مجوزهای لازم از استانداری گرفته شد فقط سهم شما کلنگ زنی و عکس یادگاری با آن بوده است تا آینده چه شود؟! ضمناً کلنگ زنی صورت گرفته مربوط به یک سوم از آن طرح بوده است.

جناب آقای اکبرزاده اگر نمیداند بداند که در دوران دوساله طوفانی شورای فعلی حدود ۱۸ نصب و عزل سرپرست و شهردار در کارنامه پر فروغ شما تا الان بجا مانده است، که باری این مورد در طول دوران پس از انقلاب اسلامی کم نظیر که نه باید گفت بی نظیر بوده است.

جناب آقای اکبر زاده اگر نمیداند بداند سرقت یک دستگاه کامیون کمپرسی بنز در روز روشن از شهرداری شوشتر کم نظیر و شاید بی نظیر بوده است.

البته شاید بعلت اینکه جناب آقای اکبرزاده تمام وقت اداری خود را در شهرستان دزفول و در شعبه بانک ملت مشغول بکار است نسبت به اتمسفر موجود در شهر و از اتفاقات شهرداری بی اطلاع باشد.

در پایان باید گفت رسم جوانمردی و فتوت اینگونه است که باید همواره قدردان اقدامات و تلاشهای افراد و مسئولین قبل ازخود بود چون آیندگان نیز با متر و معیار خودتان با شما برخورد خواهند کرد و بعلت اینکه در حال حاضر تریبون در اختیارتان قرار دارد خود را تافته جدا بافته ندانید.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=10980

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: