مدیر عامل جدید شرکت کشت و صنعت نیشکر کارون منصوب شد

طی حکمی از سوی مهندس صادق ثامنی- رئیس هیئت مدیره شرکت کشت وصنعت کارون، مهندس مسعود حسن زاده به سمت مدیرعامل جدید این مجتمع عظیم تولیدی منصوب شد.

مهندس حسن زاده پیش از این مدیرعامل شرکت های خمیر مایه خوزستان، خوراک دام و طیور کرج، مرغ و تخم مرغ شمال و دو دوره مدیر عامل همین مجتمع بوده است.

به گزارش سفیر شوشتر،گفتنی است سالن اجتماعات شهید حاج عظیم محمدی زاده این شرکت با ظرفیت ۱۵۰ نفر، ساعاتی قبل از شروع جلسه معارفه مملو از مدیران، رؤسای ادارات، کارمندان، کارگران بخش صنعت و کشاورزی این مجتمع و همچنین تعدادی از پرسنل شرکت های جانبی بود که با شور و اشتیاقی زاید الوصف در انتظار حضور مهندس حسن زاده در جمع خود بودند.

در جمع پر شمار پرسنل این شرکت آقای مهندس ثامنی ضمن تقدیر از مهندس سید احمد علوی که پیش از این و در غیاب مدیر عامل اسبق این مجتمع، مسئولیت امور محوله را عهده دار بودند، آقای مهندس مسعود حسن زاده را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی کردند و بدین ترتیب تکلیف مدیریت این مجتمع عظیم تولیدی پس از سه ماه بلاتکلیفی روشن شد و بار دیگر سکان این غول صنعتی به دست آقای مهندس حسن زاده سپرده شد.

حالا باید منتظر ماند و دید که این مدیر خوزستانی کار کشته، چه تدبیری برای برون رفت، این مجتمع عظیم از حلقه تنگ مشکلات، به کار خواهد بست و چگونه ضمن ساماندهی زیر ساخت های به شدت آسیب دیده ی یکی دو سال اخیر، تولید این شرکت را از رقم نه چندان خوب ۷۰ هزار تن (شکر سفید) به رقم ۱۳۵ هزار تن، «رکورد اولیه دوران مدیریت قبلی خود» خواهد رساند.

در پایان این را هم باید گفت ظرفیت اسمی این شرکت تولیدی که بزرگ ترین تولید کننده شکر سفید ایران و خاورمیانه است، ۲۰۰ هزار تن در سال است و انتظار می رود با تغییرات به وجود آمده در مدیریت این شرکت، تولید شکر سفید در بهره برداری سال زراعی ۹۴-۹۳ از مرز یکصد هزار تن عبور نماید.

نویسنده:جهانگیر ترکستانی

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=2062

۱ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: