تغییرات استراتژیک در صف و ستاد در کنار رویش ها

به بهانه تایید صلاحیت سید محمد سادات ابراهیمی جدی ترین داوطلب در انتخابات دوازدهم دوره مجلس شورای اسلامی نگاهی به این آوردگاه سیاسی داشته باشیم.
در اسفندماه سال جاری یکی از مهمترین و سرنوشت سازترین انتخابات در طول عمر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد که امیدواریم این مهم با مشارکت حداکثری توده های مردمی همراه باشد چرا که هر رای به صندوق انتخابات یک آری به انقلاب اسلامی است.
عملاً جمع بندی صلاحیت ها در هیئت های اجرایی در هفته گذشته شده به منزله نواخته شدن رسمی زنگ انتخابات بود و شور انتخاباتی بیش از پیش جامعه را فرا خواهد گرفت.
اگر بخواهیم نگاهی کلی به داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند داشته باشیم میتوان بی شک اذعان کرد که سید محمد سادات ابراهیمی اصلی ترین و جدی ترین رقیب نماینده فعلی سهراب گیلانی خواهد بود، این نوشته فرض را بر تایید صلاحیت شدن نامزدها گذاشته است.
ارتباط گسترده و مداوم با مردم در هر دو شهرستان حین پس از اتمام دوران نمایندگی، حسن خلق و پاک دستی، شناخت کمبودها و مشکلات حوزه انتخابیه و همچنین ارتباطات مفید با مسئولین در پایتخت و استان از مهمترین ویژگی های سادات ابراهیمی می باشد.
در کنار اینها تجربه گرانسنگ از دو شکست پیاپی در انتخابات گذشته در کولبار وی را یکی از اندوخته های مهم سادات ابراهیمی میتوان قلمداد کرد و در این خصوص سادات ابراهیمی بیش از هر کاندید دیگری بزنگاه های انتخاباتی را در هر دو شهرستان، استان و کشور می شناسد و از عدم توفیق در انتخابات گذشته عبرت گرفته است.
تقویت تیم ستادی و صف یکی از مهمترین تغییرات بعمل آمده نسبت به انتخابات گذشته می باشد و از این مهم باید دریافت که وی با تمام قوا در این عرصه پا نهاده است.
طبق شواهد و تحلیل افراد و نخبگان سیاسی سید محمد سادات ابراهیمی اصلی ترین و جدی ترین نامزد انتخاباتی جهت تصدی صندلی سبز بهارستان در دوازدهمین دوره خواهد بود و این صدا به اردوی رقیب انتخاباتی وی نیز رسیده است. تمرکز بر برنامه ریزی و انتخاب شعار انتخاباتی اشتغال و توسعه عدالت محور نشان میدهد که سادات ابراهیمی بیش از هر کس دیگری راه پیروزی در انتخابات را بلد است.
وی با کمتر از ۲۰۰۰ رای در انتخابات پر حاشیه دوره یازدهم از رفتن به بهارستان بازماند و در دوره دوازدهم با رو کردن شگفتی همه نامزدها را شگفت زده خواهد کرد و این یک حقیقت غیر قابل انکار خواهد بود فقط برای دیدن آن باید کمتر از ۱۱۱ روز منتظر ماند.
یکی از پیچیده ترین انتخابات از نظر مرزبندی ها و حضور چهره ها در مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند را شاهد خواهیم بود و بقول فوتبالی ها “بلاشک سادات ابراهیمی تا برگزاری انتخابات خواب آسوده را از چشمان گیلانی و سایر رقبا خواهد ربود”.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=11277

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: