عملیات تثبیت شن‌های روان و جنگل‌کاری در خوزستان اجرا می‌شود

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: برای بیابان‌زدایی در کانون‌های گرد و خاک خوزستان عملیات تثبیت شن‌های روان و جنگل کاری انجام می‌شود.

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم، فرج الله خبیر درباره تجمعات مردم در اعتراض به آلودگی هوا اظهار داشت: مردم باید مطالبات خود را از کانال‌های قانونی پیگیری کنند. سعی ما بر این است که اطلاعات به مردم داده شود تا تجمعات در چهارچوب قانون باشد.

وی افزود: این تجمعات غیر قانونی هیچ اثری ندارد و طبیعتأ نهادهایی که مسئول هستند در این ارتباط از طریق قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: برای آموزش مردم در نظر داریم که با این گروه‌های مردم نهاد ارتباط برقرار کنیم که نخستین جلسه آن با حضور معاون رئیس سازمان محیط زیست و مشاورین مربوطه تشکیل شد.

وی افزود: این راهکار‌ها به تدریج می‌تواند تأثیر گذار باشد و آگاهی‌های لازم را به مردم منتقل کند.

خبیر با اشاره به حضور رئیس سازمان محیط زیست در خوزستان گفت: در صدد هستیم که با تنظیم برنامه‌ها عملیات تثبیت خاک و شن و جنگل کاری انجام شود.

وی درباره تالاب‌های استان خوزستان بیان کرد: در نظر داریم مناطقی که بر اثر عملیات صنعتی در تالاب یا بر اثر قطع حقابه تالاب‌ها خشک شده‌اند با‌‌‌ رها سازی آب از سد‌ها مجددأ احیا شوند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان اظهار داشت: تصمیمات دیگری درباره تجهیز بیمارستان‌ها، اورژانس‌ها و هوا‌شناسی گرفته شده که همه می‌توانند در مقابله با گرد وغبار تأثیر گذار باشد.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=5831

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: