کد خبر : 8892
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 - 13:56
732 views

استاندار خوزستان از شهرک صنعتی شوشتر٢ بازدید کرد

استاندار خوزستان از شهرک صنعتی شوشتر٢ بازدید کرد

به گزارش سفیر شوشتر:استاندار خوزستان از طرح شرکت کیمیا کلر واقع در شهرک صنعتی شوشتر ٢ بازدید بعمل آورد. عملیات کلنگ زنی شرکت کیمیا کلر در سال ۱٣٩۴ در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع در شهرک صنعتی شوشتر ٢ اجرایی شد و با توجه به پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه ی این طرح پیش

به گزارش سفیر شوشتر:استاندار خوزستان از طرح شرکت کیمیا کلر واقع در شهرک صنعتی شوشتر ٢ بازدید بعمل آورد.
عملیات کلنگ زنی شرکت کیمیا کلر در سال ۱٣٩۴ در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع در شهرک صنعتی شوشتر ٢ اجرایی شد و با توجه به پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه ی این طرح پیش بینی می شود در آینده نزدیک به مرحله بهره برداری برسد.
استاندار خوزستان در بازدید از این طرح با اشاره به اهمیت آن اظهار کرد: تسریع در روند بهره برداری از طرح شرکت کیمیا کلر در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به دلیل فعالیت علمی این شرکت در زمینه تولید کلر و مشتقات پایین دستی و همچنین پیش بینی ایجاد اشتغال برای ۱۴۰ نفر حائز اهمیت می باشد.
استاندار خوزستان در این بازدید دستورات لازم در خصوص تأمین انشعابات گاز و برق ۱۰ مگاواتی مورد نیاز این طرح تولیدی توسط دستگاه های متولی و همچنین توسعه ٢۰ هکتاری آن را صادر نمود.
بر اساس این گزارش، اخذ ضمانت سرمایه گذاری از بانک صنعت و معدن کشور و دیگر بانک ها در راستای احداث نیروگاه خورشیدی با مشارکت سرمایه گذاران کشور چین از جمله تأکیدات استاندار خوزستان در بازدید از شهرک صنعتی شوشتر ٢ بوده است.
شریعتی را در این بازدید؛ ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای، فرماندار شوشتر، رییس سازمان جهاد کشاورزی شوشتر و سایر مدیران و مسئولان استانی و محلی همراهی نمودند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر