ائتلاف ضد داعش آمریکا می خواهد مقاومت اسلامی ضد اسرائیل را از بین ببرد

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت:تقسیم بندی تروریست به معتدل و افراطی یک مسخره بازی دیگری است تروریست که خوب و بد ندارد همانگونه که بدعت بد است و تقسیم بندی آن به خوب و بد غلط است.

به گزارش سفیر شوشتر، آیت‌الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص ائتلاف مبارزه با داعش اظهار داشت:این ائتلاف آمریکایی مسخره و نمایشی است اینها اهداف خاص خودشان را دارند داعش را خود آمریکا و این کشورها  به وجود آوردند.

وی ادامه داد:تقسیم بندی تروریست به معتدل و افراطی یک مسخره بازی دیگری است تروریست که خوب و بد ندارد همانگونه که بدعت بد است و تقسیم بندی آن به خوب و بد غلط است.

آیت‌الله محسن حیدری تصریح کرد:این ائتلافی که آمریکا برای در مقابله با داعش سازمان دهی کرده است به جایی نخواهد رسید و یواش یواش اهداف پشت پرده آنها روشن می شود یکی از اهداف آنها بحث مقابله با مقاومت اسلامی تحت عنوان مبارزه با تروریسم است.

وی افزود: امریکا به کمک این ائتلاف می خواهد مقاومت اسلامی ضد اسرائیل را  از بین ببرند و کمک نکردن به اهالی کوبانی یک نمونه از برخورد دوگانه و منافقانه آنهاست.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به برگزاری همایش بین المللی پیرغلامان امام حسین در اهواز اظهار داشت:به همه پیرغلام های امام حسین علیه السلام که به اهواز تشریف آورده اند خیرمقدم عرض می کنیم واز همه آنها تشکر می کنیم که خدمات بسیار والایی به اسلام و انقلاب کرده اند امیدواریم در کربلای خوزستان لحظات خوبی داشته باشند.

منبع:رهیاب

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=4554

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: