استاندارخوزستان:بالای ۸۵درصد استخدام نفت باید خوزستانی باشد

استاندارخوزستان:بالای ۸۵درصد استخدام نفت باید خوزستانی باشد

به گزارش سفیرشوشتر، استاندار خوزستان ظهر امروز جمعه در مراسم کلنگ زنی فاضلاب دشت آزادگان اظهار کرد: پروژه های خوبی در سطح دشت آزادگان و غرب کارون در دست اجرا و برنامه ریزی است. وی افزود: تاکید شده بالای ۸۵ درصد نیروهایی که باید در پروژه های نفتی استخدام شوند از خوزستان و اولویت با

به گزارش سفیرشوشتر، استاندار خوزستان ظهر امروز جمعه در مراسم کلنگ زنی فاضلاب دشت آزادگان اظهار کرد: پروژه های خوبی در سطح دشت آزادگان و غرب کارون در دست اجرا و برنامه ریزی است.
وی افزود: تاکید شده بالای ۸۵ درصد نیروهایی که باید در پروژه های نفتی استخدام شوند از خوزستان و اولویت با دشت آزادگان و هویزه باشد.
استاندار خوزستان ادامه داد: جوانان باید دوره ها، تخصص ها و تکنیک های لازم در این زمینه یاد بگیرند، مدرکشان را داشته و تکنیسین باشند.
شریعتی گفت: فرماندار باید کمیته های اشتغال شهرستان را با همراهی فنی و حرفه ای و سازمان های مربوطه فعال کند و از همین الان این تکنیسین ها آموزش های لازم را برای جذب در مشاغل مختلف ببینند.
وی تصریح کرد: وزیر نفت پذیرفته ۶۰۰ میلیارد تومان از محل پروژه های نفتی، کار عمرانی در شهرستان دشت آزادگان ایجاد کند و البته دولت در شهرهای دشت آزادگان برنامه های زیادی دارد.
گفتنی است روز گذشته آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفته بود: از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین امام جمعه شهرستان های هویزه و سوسنگرد، گزارشاتی به ما رسیده است که نشان می دهد که تنها “یک بیستم” نیروهای شرکت های نفتی پیمانکاری مستقر در این منطقه بومی هستند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر