کد خبر : 3087
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1393 - 10:13
607 views

وزارت کشور تنها متولی عفاف و حجاب نیست/ سایر دستگاه‌ها وارد عمل شوند

وزارت کشور تنها متولی عفاف و حجاب نیست/ سایر دستگاه‌ها وارد عمل شوند

عضو فراکسیون روحانیون مجلس، با بیان اینکه بیش از ۱۰ دستگاه متولی نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه هستند، گفت: وزارت کشور به تنهایی قادر به حل مشکل عفاف و حجاب در کشور نیست. به گزارش سفیر شوشتر،سید محمدسادات ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت بایادآوری اینکه کارت زردی

عضو فراکسیون روحانیون مجلس، با بیان اینکه بیش از ۱۰ دستگاه متولی نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه هستند، گفت: وزارت کشور به تنهایی قادر به حل مشکل عفاف و حجاب در کشور نیست.

به گزارش سفیر شوشتر،سید محمدسادات ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت بایادآوری اینکه کارت زردی که در هفته گذشته از سوی نمایندگان مجلس به رحمانی فضلی وزیر کشور داده شد، ربطی  به موضوع عفاف و حجاب نداشت، افزود:  این کارت زرد اصلا ربطی به نقطه نظر نمایندگان و جمع بندی آنها با موضوع عفاف و حجاب ندارد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: گرچه محور سوال تعدادی از نمایندگان بحث عفاف و حجاب بوده و از پاسخ وزیر کشور قانع نشدند اما اکثریت نمایندگان با انتقاد از تعامل ضعیف وزارت کشور با فرمانداران، استانداران و بخشداران به رحمانی فضلی کارت زرد دادند و این کارت اصلا به موضوع عفاف و حجاب ربط ندارد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس نهم، ادامه داد:  وزیر کشور  قبل از گرفتن رای اعتماد در کمیسیون های مختلف و جلسات با مجامع استانی تاکید جدی داشت که هرگونه تصمیم و انتصابی با هماهنگی مجلس و مجمع نمایندگان خواهد بود.

وی گفت: از همان اول پیش‌بینی می‌شد که این موضوع از اختیارات وزیر نیست و قطعا وزیر بخشی از انتصابات را بر عهده دارد بنابراین پیش بینی می شود چالش به وجود آمده همچنان ادامه داشته باشد مگر اینکه وزارت کشور در زمینه تعامل و ارتباط با مجلس تجدید نظر کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با تاکید بر اینکه هدف مجلس  همکاری و همراهی با دولت است، افزود:  امیدواریم با رویه خوبی که وزارت کشور دارد شاهد کارت زرد دیگری نباشیم و این وزارتخانه نقطه نظراتش را به صورت  شفاف و صریح به اطلاع نمایندگان مجلس برسد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه  ۱۰ دستگاه متولی نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه هستند، گفت:  وزارت کشور یکی از این دستگاه هاست و اینکه انتظار داشته باشیم تمام اقدامات از سوی این وزارتخانه انجام شود انتظار نابجایی است.

به گزارش خانه ملت،نمایندگان در نشست علنی روز (سه‌شنبه ۳ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی سؤالات علی مطهری و ناصر موسوی لارگانی از وزیر کشور در خصوص بحث عفاف و حجاب در کشور به ویژه بانوان ساپورت پوش از توضیحات وزیر کشورقانع نشدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر